امام‌جمعه اشکذر در نشست هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طول ۴ دهه اخیر همواره حضور پرشور اقشار مختلف مردم سبب شده تا انگیزه خدمتگزاران به نظام و کشور مضاعف گردد.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۰۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی مناطق سه‌گانه شهرستان اشکذر در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.
امام‌جمعه اشکذر در این نشست با تأکید بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان گفت: می‌طلبد خانواده‌ها ضمن همراهی نسل جوان و نوجوان نسبت به تبیین اهمیت مشارکت اجتماعی به‌ویژه در ایام‌الله ۲۲ بهمن اقدام نمایند.
حجت‌الاسلام "محمدرضا طالبیان"بابیان اینکه هدف از مشارکت و حضور پرشور مردم در فعالیت‌های اجتماعی عشق به انقلاب، نظام، اسلام و خون شهدا است عنوان داشت: این نقش‌آفرینی ضمن اینکه یک کار ارزشمند و مقدس است باید باانگیزه مضاعف جبران گردد.
وی ادامه داد: البته در طول ۴ دهه اخیر همواره حضور پرشور اقشار مختلف مردم به‌ویژه در سالگرد‌های پیروزی انقلاب اسلامی سبب شده تا انگیزه خدمتگزاران به نظام و کشور مضاعف گردد.
فرماندار اشکذر نیز ضمن دعوت از عموم مردم دیار دارالمؤمنین برای حضور پرشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن‌ماه روز تجلی استقلال‌خواهی ملتی بود که سال‌ها با رژیم استبداد مبارزه کردند و شایسته است مردم با مشارکت چشم‌گیر دین خود را به آن‌ها ایفا نمایند.
"محمدعلی شاه‌حسینی " افزود: در شهرستان اشکذر نیز شرایط برای مشارکت کم‌نظیر مردم فراهم گردیده است و انتظار می‌رود این حضور با شور و شعور، یک‌بار دیگر تکرار و ماندگار گردد.
در ادامه این نشست مسیر‌های سه‌گانه برای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، شهر اشکذر و در بخش‌های مرکزی و خضرآباد نیز روستای شمسی و شهر خضرآباد معین شد.
ارسال نظرات