خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است/ مسیر شهدا را فراموش نکنیم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و نباید مسیر شهدا را فراموش کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۳۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطر شهدای انقلاب در یادواره شهدای انقلاب به‌ویژه شهید اسحاق احسان‌فر، از شهدای انقلاب اسلامی شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارک فجر، بیان کرد: آنچه امروز مهم است و شهدا و مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان انتظار دارند، این است که درس خود را بخوانید و این‌گونه در دفاع از انقلاب در صحنه حاضر شوید.
وی افزود: گرامیداشت شهدا برای این است که ما مسیر شهدا را فراموش نکنیم و بدانیم که اگر امروز در امنیت و آسایش هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و در مدرسه که محل تعلیم و تربیت است باید این فرهنگ غنی ترویج و تشریح شود تا دشمنان در جنگ نرم که اعتقادات شما را هدف قرار داده‌اند ناکام بمانند و نیاز امروز جامعه ما معنویت همراه با دانش برای رشد و تعالی انقلاب است.
همچنین حلقه صالحین واحد امیدان شهید احسان‌فر با حضور در گلزار مطهر شهدا بر مزار این شهید دوران انقلاب حاضر شدند و از خاطرات خواهر این شهید بهره بردند.
خواهر شهید با تأکید بر شجاع و نترس‌بودن شهید و علاقه به امام و اسلام عزیز تأکید کرد: اگر می‌خواهید دنباله‌رو شهدا باشید و به سخنان شهدا که در سیره و وصیت‌نامه خود بیان کرده‌اند عمل کنیم که راه سعادت و پیشرفت کشور ما و نظام اسلامی ما این است.
شهید اسحاق احسان‌فر متولد سال ۱۳۳۵ گرگان است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ در شاهرود به دست مزدوران رژیم ستم‌شاهی درحالی‌که مجرد و کارگر ذوب‌آهن بود شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها