خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

دشمنان اسلام ابتر هستند/ چهلمین جشن پیروزی انقلاب به کوری چشم دشمنان اسلام برگزار می‌شود

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: دشمنان اسلام ابتر هستند و چهلمین جشن پیروزی انقلاب به کوری چشم دشمنان اسلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی شاهرود در مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهر در سخنانی اظهار داشت: با شکرگزاری خداوند متعال که سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، امروز انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان اسلام رشد خوبی داشته است.
وی اظهار کرد: علی‌رغم خواست دشمنان، برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را از دهه فجر ۹۶ تا سال ۹۷ به مدت یک سال برگزار می‌کنیم و ملت ما آماده می‌شوند تا جشن کمال انقلاب را به پا کنند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به سوره کوثر و ابتر بودن دشمنان اسلام افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از نسل زهرا (س) هستند و این اسلام و پیامبر ابتر نیستند و دشمنان ابتر هستند؛ امروز نصرالله و آیت‌الله سیستانی از نسل کوثر هستند و امروز ظالمان کجا هستند و ترامپ و امثال آن‌ها این سرنوشت را خواهد داشت و دشمنان اسلام ابتر هستند.
این یادواره به یاد ۱۱ شهید دوران انقلاب اسلامی شاهرود ازجمله شهیدان ناصر بیاری، سیدجعفر میرغفوریان، اسحاق احسان‌فر، باقری و کریمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان و به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و امام جماعت و هیأت امنای مسجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها