افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سوادکوه شمالی

در اولین روز از دهه مبارک فجر بازارچه اقتصاد مقاومتی این شهرستان به همت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان سوادکوه شمالی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در اتکا به نیرو و توان داخلی و اقتصاد مقاومتی در اولین روز از دهه مبارک فجر بازارچه اقتصاد مقاومتی این شهرستان به همت حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) شهرستان سوادکوه شمالی برگزار گردید.

. در افتتاحیه این بازارچه که امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند، سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از دست اندر کاران این نمایشگاه تقدیرو تشکر نمود.

وی اظهار داشت: همه ما باید هر چه بیشتر با تقویت و توسعه توان داخلی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی تلاش نماییم و برای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی باید به دانش و توان بومی تکیه نمود و نباید انتظار داشت که از تفکرات لیبرالی راه حلی برای مشکلات اقتصادی کشور باشد که افتتاح این بازارچه نمونه ای از تکیه به توان داخلی شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار