خبرهای داغ:
با حضور معاون فرماندار شاهرود

پروژه‌های عمرانی اقتصادی بخش بیارجمند شاهرود افتتاح شد.

در گرامیداشت ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون فرماندار و بخشدار بیارجمند و امام جمعه و مسئولین شهرستان پروژه‌های عمرانی اقتصادی بخش بیارجمند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این برنامه در ابتدا مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر بیارجمند به شهدای این بخش اداری احترام کرده و در ادامه با امام جمعه بیارجمند دیدار و گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی اجرا شده در شهرستان و بخش بیارجمند را ارائه نمودند و در ادامه پروژه آسفالت و بهسازی پارک شاهد به همت شهرداری بیارجمند افتتاح شد.
افتتاح تعریض و روکش آسفالت محور بیارجمند – خانخودی به همت اداره راه و ترابری، افتتاح پروژه بهسازی جدول کشی و آسفالت گلزار شهدای خانخودی به همت دهیاری و بنیاد مسکن، کلنگ زنی روکش آسفالت محور بیارجمند – بردسکن به طول ۱۰ کیلومتر به همت اداره راه و ترابری و کلنگ زنی و آغاز علملیات نهالکاری و بیابان زدایی در روستای دستجرد به همت منایع طبیعی انجام شد.
ملاقات عمومی مردمی مسئولین در روستای دستجرد از دیگر برنامه‌های معاون فرماندار شهرستان شاهرود و هیئت همراه به بخش بیارجمند بود.
لازم به ذکراست معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود شب گذشته با حضور در محفل قرآنی شهر بیارجمند در جمع مردم این شهر یه سخنرانی پرداخت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دولت را در شهرستان و این بخش تشریح کرد و بر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها