خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر انقلابی ماندن و انقلابی زیستن گفت: حفظ نظام اسلامی وظیفه ای همگانی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۵۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در برنامه نظارت ستادی از سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ما در مجموعه سپاه ماموریتی را بر عهده گرفتیم که در روز قیامت باید جوابگوی این مسئولیت باشیم و رمز موفقیت در این راه چیزی جز انقلابی ماندن و انقلابی زیستن نیست.

وی به اهداف کلی سپاه اشاره کرد و گفت: آن چیزی که باعث ثبات کشور است سپاه است .به قول امام راحل که فرمودند" اگر سپاه نبود٬ کشور هم نبود"؛ پس باید در حفظ سپاه پاسداران بکوشیم ،در سازمان سپاه همه یکی هستیم و مجموعه نمایندگی و فرماندهی و حفاظت همگی یار و یاور یکدیگر در پیشبرد اهداف عالی سپاه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: از همه چیز مهمتر برای سپاه و پاسداران مباحث اعتقادی است.امروز دشمن به دنبال این است که به مردم،بسیجیان و حتی پاسداران ما از نظر سیاسی٬ اعتقادی و اخلاقی هجمه وارد کند. و در مقابل این هجمه ها مسئولیت پاسداران مسئولیتی جدی و مهمی است .پس حفظ سپاه و به طبع حفظ انقلاب و کشور وظیفه اصلی ماست.

قندهاری گفت: این برنامه ها و سرکشی ها باید مقدمه این باشد که سپاه روز به روز پویاتر شود و در تراز انقلاب اسلامی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها