خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به وسعت ۷۰۰ هکتار زمین توسط این قرارگاه ساخته می‌شود، گفت: در این پروژه که اکنون فاز نخست آن به بهر‌برداری رسیده است، ده‌ها هزار نفر اشتغال دارند.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی کوهستانی سه شنبه شب در سلسله نشست‌های سیاسی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در فاز دو مدرسه علمیه شهید صدوقی برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب احیای بسیاری از آموزه‌های دینی در جامعه بشری شده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت مردم توانستند به شیوه مطلوبی مقابل رژیم شاهنشاهی و قدرت‌های مختلف استکباری ایستادگی کنند.

وی بابیان اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف مقابل پیشرفت نظام اسلامی ایستادگی کردند، اضافه کرد: نظام اسلامی تاکنون بدون تاثیرپذیری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن به دستاورد‌های بسیاری رسیده است و همچنان به حرکت خود در مسیر رشد و تعالی ادامه می‌دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: در هر کشوری تلاش می‌کنند که مسلمانان نسبت به علوم و نوین جدید ناآشنا باشند تا مسلمانان از پیشرفت‌های جدید جامعه بشری محروم باشند.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به وسعت ۷۰۰ هکتار زمین با چندین هزار کیلومتر لوله درهم پیچیده توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ساخته می‌شود، عنوان کرد: در این پروژه که اکنون فاز نخست آن به بهر‌برداری رسیده است، ده‌ها هزار نفر اشتغال دارند که برای هر کدام از این افراد وظایف مشخصی تعیین شده است.

کوهستانی از فعالیت ۳۰۰ روحانی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) یاد کرد و ادامه داد: برخی تلاش می‌کردند که قرارگاه سازندگی به عرصه نفتی کشور ورود پیدا نکند درحالی‌که در حوزه زیرساخت‌های مورد نیاز در عرصه‌های مختلف گازی کشور دستاورد‌های بسیاری داشته‌ایم.

وی از اثرگذاری تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در تحقق اهداف نظام اسلامی یاد کرد و یادآور شد: در هر عرصه‌ای که کشور با مشکلات جدی روبه رو شد توانستیم با عمل به فرمایشات رهبری آن مشکلات را رفع کنیم.

کوهستانی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای نمایش دستاورد‌های مختلف از بستر‌های رسانه‌ای استفاده می‌کند، مطرح کرد: ۲۷ هزار میلیارد تومان در پروژه قطار سریع‌السیر تهران، قم و اصفهان برای کشور جذب سرمایه داشته‌ایم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه ورود این قرارگاه به امور مختلف سبب پایین‌آمدن برخی از هزینه‌ها می‌شود، گفت: برخی مخالف هستند که هزینه‌ها کاهش یابد چراکه در این صورت به منفعت‌های خود نمی‌رسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها