خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح های نظارتی پایش بازار ویژه نوروز 97 در قزوین

پرزحمت گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز سال 97 از بهمن ماه در سراسر استان آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، با اشاره به اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 97 بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال است.
وی گفت: از سوی دیگر ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به زمان اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 97 اظهار کرد: این طرح از بهمن 96 آغاز و تا 31 فروردین سال 97 ادامه می‌یابد.
پرزحمت عنوان کرد: نحوه چگونگی اجرای طرح از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و جراید اطلاع رسانی شده و تشریح اهداف و نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق مسئولان ذیربط در استان ارائه خواهد شد استفاده از ظرفیت حداکثری اتاق‌های اصناف و سایر تشکل های مرتبط در این طرح پیش‌بینی شده است.
وی افزود: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن 124 آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می شود به کلیه شکایات وگزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اولویت گروه کالایی خاطر نشان کرد: البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره بار و غیره در اولویت کالایی قرار دارند.
پرزحمت اضافه کرد: در بخش خدماتی نیز شامل شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری این نظارت اجرایی می شود.
وی یادآور شد: در طرح نورورزی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اتوبوس های ویژه براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقف‌گاه ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار، پایانه های مسافربری بین شهری، و نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها