خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان های قزوین و تاکستان و ایجاد جو نا امني و نارضايتی بين اقشار مردم، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل کار گروهی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص کشف 28 فقره سرقت در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان های قزوین و تاکستان و ایجاد جو نا امني و نارضايتی بين اقشار مردم، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل کار گروهی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با تلاش های شبانه روزی، بررسی تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی از وجود 4 سارق حرفه ای در این سرقت ها مطلع شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که در بررسی های انجام شده مشخص شد، سارقان با استفاده از 4 دستگاه خودرو سواری به صورت حرفه ای اقدام به سرقت طلاجات و پول نقد از شهروندان می کردند، افزود: مخفیگاه یکی از سارقان در شهرستان تاکستان شناسایی و مورد مراقبت نامحسوس قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد با خودرو پژو پارس به همراه همسرش دستگیر و در بازرسی از خودرو، مبالغ زیادی پول نقد کشف شد.
وی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنان ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند ولی در مقابل ادله و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از منازل در استان های قزوین، البرز، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان با همدستی 4 سارق دیگر و 2 مالخر اعتراف کردند.
سردار محمودی اذعان داشت: کارآگاهان بلافاصله با شناسایی مخفیگاه دیگر سارقان در شهرستان کرج با برنامه ریزی منسجم، در یک اقدام ضربتی 4 سارق را دستگیر و 4 دستگاه خودرویی که در انجام سرقت ها از آنها استفاده می کردند به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف و خودروها نیز توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت: متهمان در بازجویی های فنی به 128 فقره سرقت اعتراف و با راهنمایی سارقان 2 مالخر نیز در این خصوص که اقدام به خرید طلاهای سرقتی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی بیش از 10 میلیارد ریال است؛ تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها