مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محمود آباد در واکنش به جمع آوری پرچم آمریکا از درب های ورودی دانشگاه نوشبروانی بابل مطرج کرد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد محمود آباد با بیان اینکه جنایت های آمریکا و اسرائیل بر همگان روشن است گفت: امروز همه ی ملت در برابر زروگویی ها و جنایت های امریکا و سگ دست آموزش اسرائیل خسته و درمانده شده اند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
 

به گزارش دانشجویی خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد محمود آباد با بیان اینکه جنایت های آمریکا و اسرائیل بر همگان روشن است، اظهار کرد: امروز همه ی ملت در برابر زروگویی ها و جنایت های امریکا و سگ دست آموزش اسرائیل خسته و درمانده شده اند.
محمدرضا فحی مظلوم گفت: هر آزادی خواه وآزاده ای که در دنیا به فکر حقوق بشر باشد اولین دشمن خود را در این راه امریکا و اسرائیل می داند.
وی با محکومیت حرکت یک تشکل دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع آوری پرچم های آمریکا و اسرائیل از درب های وروی این دانشگاه، اظهار کرد: خودفروختگی به غرب دیگر چه معنایی می تواند داشته باشد؟ به چه مطاعی استقلال و حیثیت خود را به آمریکا فروختید؟ آن هایی که خود را به غرب فروختند الان چه وضعیتی دارند که شما به دنبال آن هستید؟
فتحی مظلوم خواستار برخورد قانونی با این حرکت در دانشگاه نوشیروانی بابل شد و تصریح کرد: مسئولان دانشگاه نوشیروانی بابل باید در برابر این حرکت زشت و وطن فروشانه بایستند نه اینکه جلوی بسیج دانشجویی را در برخورد قاطع بگیرند.

 
ارسال نظرات