خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع اعضای گردان کوثر سپاه غدیر تبریز، گفت: حضور خواهران در گردان های رزمی و امنیتی و امداد و نجات گردان های کوثر از ضروریات تشکیلات برای ایجاد امنیت، اقتدار و مایوس کردن همه فتنه گران خارجی و داخلی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلیزاده با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و  شهدا،  حضور خواهران بسیجی را مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این خواهران با حضور خود در همه صحنه های انقلاب موجب عزت و برکت و افزایش امنیت نظاممان شده و همچنین از طرفی مایه یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج سالم ترین محیطی است که هر کس در این محیط قدم بگذارد ضمن اینکه برای خودش عزت و افتخار کسب کرده و در یک محیط اسلامی و پر شور و نشاط قرار گرفته موجب سربلندی خود در دنیا و آخرت شده و ایجاد امنیت مضاعف برای نظام مقدس جمهموری اسلامی  نیز خواهد بود.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: ایجاد آمادگی رزمی و جسمی علاوه بر اعتماد بنفس که در خواهران و برادران بسیجی ایجاد کرده، خود یک روحیه شور و شعف بوده و در راستای اطاعت از فرامین خداوند تبارک و تعالی و ائمه عصمت و طهارت (ع) و امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

گردان های کوثر برای ایجاد امنیت و اقتدار ضرورت دارد

وی حضور خواهران در رده های بسیج، اقشار و سازمان های مختلف به ویژه در گردان های رزمی و امنیتی و امداد و نجات گردان های کوثر و امام علی(ع) را از ضروریات تشکیلات برای ایجاد امنیت، اقتدار و مایوس کردن تمام فتنه گران خارجی و داخلی دانست، اظهار داشت: اگر در دوران انقلاب خواهران و مادران  نمی آمدند و در صفوف راهپیمایی حضور نمی یافتند قطعاً آن شور و عظمتی که ایجاب می کرد و انقلاب به آن نیاز داشت یک طرف آن ناقص می ماند و شاید ما نمی توانستیم به هدف خودمان برسیم.

عباسقلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود  بیان کرد: نقش خواهران در اوایل انقلاب حیاتی بود؛ چراکه علاوه بر حضور خود در صحنه های انقلاب علیه رژیم پهلوی خانواده هایشان را هم با خود همراه می کردند و هم موجب ایجاد یاس و ناامیدی در سردمداران طاغوت می شدند و این حضور پر رونق و با شکوه موجب پیروزی عن قریب  در حداقل مدت برای انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس  و نقش آفرینی های خواهران در اوایل دوران جنگ و در خرمشهر افزود: در کردستان و در اوایل دوران دفاع مقدس حضور خواهران در نقش رزمنده، در نقش تامین امنیت و محافظ  و در نقش پرستار واقعا در پیشبرد اهداف جنگ و پیشرفت اهداف عملیاتی کاملاً موثر و مفید بود.

عباسقلیزاده در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بالنده ترین نقش خواهران در همه اقشار به خصوص در گردان کوثر در صحنه های فتنه های داخلی در راستای حفظ امنیت پایدار و وابسته به حرکت جمعی است بنابراین برای همه تکلیف است مدافع انقلاب و دینمان باشیم و با اقتدا به حضرت زهرا(س) نقش زهرائیمان را حفظ کنیم.

ارسال نظرات