خبرهای داغ:
باحضور فرمانده سپاه استان سمنان؛ سرهنگ صرفی به عنوان مسئول جدید دبیرخانه اقشار مقاومت بسیج سپاه استان سمنان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیین تکریم و معارفه مسئول دبیر خانه اقشار مقاومت بسیج سپاه استان سمنان در سپاه استان سمنان برگزار شد.
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این آیین ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با اشاره به تبیین فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری تشکیل «انقلاب اسلامی»، «تشکیل نظام اسلامی»، «تشکیل دولت اسلامی»، «تشکیل جامعه اسلامی» و «تشکیل تمدن نوین اسلامی» را از اهداف انقلاب نام برده اند.
وی با بیان اینکه به رهبری امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم ایران در سال 57 انقلاب اسلامی یعنی اولین هدف محقق شد، افزود: دومین گام نیز یعنی تشکیل نظام اسلامی برداشته شده است و به عبارتی دیگر شاکله نظام اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی با درایت رهبری و بزرگان آن زمان همچون شهید بهشتی محقق شد و هم اکنون از این دو مرحله عبور کرده است؛ و انقلاب ما هم اکنون در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی قرار دارد؛ که در این مرحله به فرموده رهبری به موفقیت خاصی دست پیدا نکرده ایم.
فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه اقشار بسیج اهداف گسترده ای باید داشته باشد؛ گفت: رسالتی سترگ بر دوشش اقشار مختلف بسیج است.
سردار حسن زاده با بیان اینکه تمام ارگانها همه و همه باید اسلامی و انقلابی شوند، بیان کرد: اگر این امر محقق شود؛ دولت اسلامی محقق می شود که به فرموده امام خامنه ای هنوز دولت اسلامی محقق نشده است.
وی تصریح کرد: دولت اسلامی ایستگاه توقف نیست که بایستیم و بگوییم محقق که شد؛ به سمت جامعه اسلامی حرکت می کند؛ بلکه بایستی در ابتدا در خودمان موانع تحقق دولت اسلامی را برطرف کنیم و تمام هم و غممان این باشد که راهکارهای تحقق اهداف انقلاب که همانا تشکیل دولت اسلامی است را بیابیم و آن را عملیاتی و در امتداد آن تلاش وافر جهت ایجاد جامعه اسلامی داشته باشیم .
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه جامعه اسلامی می تواند دولت اسلامی را محقق کند، گفت: اگر افکار و اهداف اسلامی شود خیلی از اتفاقاتی که دشمنان بخواهند رقم بزنند؛ اتفاق نمی افتد و بدانیم که اگر اگر انقلابی گری حذف شود؛ تمدن نوین اسلامی هرگز محقق نمی شود.
سردار حسن زاده از جمله رسالت های مهم اقشار بسیج را نقش آفرینی در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و گفت: همه اقشار بسیج باید اسلامی شود؛ ترویج تفکر انقلابی، مدیریت جهادی و تفکر و اندیشه بسیجی باید در جامعه ترویج یابد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند" ما هر جا که انقلابی عمل کردیم نتیجه گرفتیم و هر جا که نتیجه نگرفتیم ؛ انقلابی عمل نکردیم".
فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه باید در فعالیت های اقشار بسیج مؤلفه اثرگذاری در اولویت امر قرار گیرد، افزود: باید با رفتار کردار گفتار در دیگران اثر بگذاریم و باید باور کنیم رسالت ما این است که انقلابی گری را ترویج دهیم و اینکه باور کنیم ما موفق می شویم.
سردار حسن زاده تأکید کرد: "اقشار" یعنی "جامعه" برای رسیدن به اهداف بسیج؛ بنابراین باید در اقشار مختلف کارهای ماندگار واثرگذار را بیابیم و آنها را جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان اینکه دشمنان لحضه به لحضه برای ما مانع ایجاد میکنید و ما باید شیوه دور زدن مانع را به خوبی یاد بگیریم؛گفت: از وظایف دیگر این است که باید در بین اقشاربسیج هم افزایی بیشتر شود و اخلاص را در کارهایتان سرحوله قرار دهید.
فرمانده سپاه استان سمنان با توصیه به مطالعه کتاب "انسان 250 ساله" رهبرمعظم انقلاب افزود: در این کتاب هزاران نکته آموزنده گنجانده شده است.
هیئت های اندیشه ورز در اقشار بسیج تشکیل شده اند
عباسعلی کاظمی مسئول اسبق دبیرخانه اقشار بسیج سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از همه دست اندرکاران، مسئولان و تلاشگران در اقشار مختلف بسیج در استان سمنان قدردانی کرد.
وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) یکی از ویژگی های بارزشان انقلابی گری بود؛ و ما نیز باید به عنوان یک مسلمان واقعی این ویژگی را سرلوحه کارها و فعالیتهایمان قرار دهیم و از آن بانوی بزرگوار درس بگیرم.
کاظمی تأکید کرد: انقلابی گری را باید ابتدا در خود و سپس در دیگران تقویت و آن را در سطح جامعه رواج دهیم.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر تقویت کیفی هیئت های اندیشه ورز بسیار تأکید و سفارش کرده اند؛ و بر اساس منویات رهبری باید این امر در بسیج عملیاتی شد و با عنایت خداوند متعال ما توانسته ایم این هیئت ها را در اقشار مختلف بسیج تشکیل دهیم.

سرهنگ صرفی مسئول جدید دبیرخانه اقشار بسیج استان سمنان نیز با بیان اینکه ظرفیت عظیمی در بسیج اقشار وجود دارد، گفت: هم افزایی مهمترین نقش اقشار بسیج است که باعث بهتر شدن و زودتر به هدف رسیدن می شود.
وی با تأکید بر اینکه دغدغه های که رهبر معظم انقلاب دارند باید دغدغه های همه ما باشد؛ گفت: اثر بخشی بیرونی بسیج را باید تقویت کنیم.
بر اساس این گزارش؛ در پایان از زحمات سرهنگ عباسعلی کاظمی قدردانی و سرهنگ صرفی به عنوان مسئول جدید دبیرخانه اقشار مقاومت بسیج سپاه استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها