خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
فرمانده سپاه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: بسیار ساده لوحانه است که اختلاف ایران و غرب را فقط مسئله هسته ای بدانیم، اختلاف غرب با ایران اختلاف عقیده است، اختلاف ایدئولوژی و مکتب است.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

محمد علی ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،اختلاف ایران و غرب را اختلاف مکتبی و ایدئولوژی دانست و گفت: بسیار ساده لوحانه است که اختلاف ایران و غرب را فقط مسئله هسته ای بدانیم، اختلاف غرب با ایران اختلاف عقیده است، اختلاف ایدئولوژی و مکتب است.
وی با بیان اینکه امروز غرب در مقابل جمهوری اسلامی عاجز و ناتوان است و فقط هرازگاهی هیاهو به راه می اندازد تا به خیال خام خود فرزندان این مرز و بوم را بترساند اما غافل از اینکه فرزندان این مملکت با تکیه بر خداوند متعال، کارها را به پیش خواهند برد و به قله های رفیع پیشرفت دست خواهند یافت.
ملک محمدی در ادامه افزود: امروز غرب نمی تواند ایران با اسلام ناب و پیشرفته را تحمل کند به همین دلیل اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا دنبال می کند و اسلام تقلبی را در قالب
تکفیری ها و وهابی ها بوجود آورده است.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و با رهنمودهای ولی فقیه هر روز
پیشرفته تر می شود و دشمن، منافع خود را در تعارض با این نظام اسلامی در خطر می بیند لذا هر روز بدنبال بهانه ای برای منزوی کردن جمهوری اسلامی در دنیاست اما به لطف الهی پیروزی نهایی نصیب این ملت صبور و مقاوم خواهد شد و دشمنان خوار و ذلیل خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه ایران اسلامی در جهان به قدرتی بی بدیل تبدیل شده است افزود: امروزه ایران اسلامی در تمام معادلات جهان تاثیرگذار است و قدرت های بزرگ جهانی به این نکته اذعان دارند که بدون حضور ایران مشکلات حل نخواهد شد.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها