خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد

اولین دوره آموزشی بینش مطهر با حضور 70 دانشجو در بیرجند

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین دوره آموزشی بینش مطهر است گفت: می خواهیم علاوه بر کلاس های آموزشی، جلسات، مباحث و همفکری در زمینه تعدادی از آثار شهید مطهری بین دانشجویان صورت گیرد که با شیوه جدید بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی بینش مطهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 70 نفر از دانشجویان که سرگروه حلقه صالحین بسیج دانشجویی هستند در این دوره حضور دارند.

 

وی عنوان کرد: دانشجویان با حضور در دوره آموزشی تربیت مربی بینش مطهر به مدت سه روز با شیوه و روش آموزش نوین آثار شهید مطهری آشنا می شوند و آثار این استاد شهید را بین دانشجویان در حلقه های صالحین ترویج می کنند.

 

صلاحی با بیان اینکه 2 نفر از اساتید این دوره از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) هستند که خودشان با شیوه جدید بینش مطهر آشنا هستند افزود: در پایان نیز برای آنهایی که حد نصاب نمره را در آزمون کسب کنند گواهینامه صادر می شود.

 

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر آشنایی بیشتر جوانان با آثار شهید مطهری با همکاری دفتر استانی بینش مطهر و جبهه مردمی فرهنگی استان دوره برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه اولین دوره آموزشی بینش مطهر است ادامه داد: می خواهیم علاوه بر کلاس های آموزشی جلسات، مباحث و همفکری در زمینه تعدادی از آثار شهید مطهری بین دانشجویان صورت گیرد که با شیوه جدید بیشتر آشنا شوند.

 

صلاحی عنوان کرد: سعی داریم این دوره استمرار داشته باشد و از این پس هر سال یکبار برگزار خواهد شد.

 

وی بیان داشت: طرح ولایت نیز همچون این دوره در راستای توانمند کردن سرگروه های صالحین در مجموعه دانشگاه های استان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار