خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی با الهام از نهضت حسینی در برابر طوفان ها قد علم کرده است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان حوزه امام صادق(ع) در مسجد الزهرا گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی عامل پیروزی ها در طول این 40 سال و مقابله با طوفان ها وحدت مذهبی و اعتقادی مردم نسبت به اعتقادات دینی خود بوده و است.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۴۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود:  با اشاره به اقتدار رهبر فرزانه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که رئیس جمهور کشور روسیه دست به سینه خدمت مقام معظم رهبری می رسد و از رهنمون های معظم له در عرصه سیاسی و کشور خود استفاده می کند.

وی با اشاره به فضای مسموم فرهنگی در فضای مجازی اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که دشمن با 160 شبکه ماهوراره و بیش از 2 هزار کانال تلگرامی علیه فرهنگ اسلامی و جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی می کند که نبود بصیرت و آشنایی به سواد رسانه موجب صدمات بزرگی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح شهر بیان کرد: عده ای امروز خیال می کنند با جمع آوری پرچم ها ایام فاطمیه و عکس شهدا و بنرهای ایام الله دهه فجر می توانند تفکر رضا شاهی و سکولاریسم در اولین پایتخت جهان تشیع تئوریزه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار