خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران ارداق گفت: انقلاب اسلامی ایران جهانیان را غافلگیر کرد زیرا در آن زمان هیچکس تصور چنین انقلابی را نداشت.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، زینت امینی در جمع بسیجیان حوزه خواهران ارداق، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث برهم خوردن معادلات بین المللی شد گفت: در زمانی که دو ابر قدرت غرب و شرق، دنیا را محاصره کرده بودند و هیچ کشوری بدون وابستگی به این دو قدرت حق حیات نداشت انقلاب اسلامی ایران این معادله را برهم زد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی نه غربی به پیروزی رسید و تا به امروز با همین شعار حرکت کرده است و اوج این شعار را در 8 سال سال دفاع مقدس به نمایش گذاشت که با دستان خالی در مقابل کشورهای غرب و شرق عالم و ابر قدرت ها ایستاد.
امینی انقلاب اسلامی ایران را عظیم ترین انقلاب تاریخ برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران 39 سال است که در شرایط تحریم که هر روز بر ابعاد آن افزوده می شود مسیر پر صلابت خود را با افتخار ادامه می دهد و ضمن پیشرفت های چشمگیر در برابر ابر قدرت ها هم ایستاده است.
فرمانده حوزه خواهران ارداق انقلاب اسلامی ایران را الگو و نمونه کامل یک انقلاب پیروز و موفق برای کشورهای منطقه و دنیا معرفی کرد و ابراز داشت: کشورهای مختلف جهان می توانند با الگوگیری از این انقلاب، نمونه آن را در کشور خود پیاده نمایند.
وی در پایان افزود: آنچه که در این انقلاب بیش از هر چیزی جهانیان را به تعجب وا داشته است ولی فقیه است که به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی در سخت ترین تحریم ها و بدترین شرایط بهترین تصمیم ها را اتخاذ کرده است و در مراحل مختلفی کشور را از بن بست نجات داده است.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها