خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ثارالله آبیک:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهری ثارالله آبیک بیان کرد:دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مدیران اجرایی است تا دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۷۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمدقجری رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه درحوزه ثارالله آبیک درنشست فرماندهان وشورا وبسیجیان این حوزه به مناسبت دهه فجر با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دهه فجر به عنوان نوروز سیاسی ملت ایران یاد کرد و افزود: آیین‌های این دهه با مشارکت آحاد مردم برگزار و ثمرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.
وی تصریح کرد: آیین‌های ویژه این دهه باید توسط مردم برگزار شود، چراکه دشمن می‌خواهد این سرمایه عظیم ملی را که حضور ملت در صحنه هاست، تضعیف کند.
قجری ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مدیران اجرایی است تا دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنند.
وی خاطر نشان کرد: آنچه که از انقلاب کردن مهم تر است حفظ انقلاب است و همه ی دنیا منتظر بودند ببینند که آیا این انقلاب در مسیر خود باقی می ماند یا مانند شهابی در آسمان ظلمانی عصر حاضر، پیدا و پنهان می شود.
وی با بیان اینکه دهه فجر امسال با برخی از روز‌های ایام فاطمیه تقارن دارد از مردم و مسوولان خواست به رعایت حرمت این ایام اهتمام ویژه داشته باشند و خاطر نشان کرد: به انقلابی ها عرض می کنم که مراقب باشید از حرکت عظیم انقلاب باز نمانید و بدانید که برای هیچ کس ضمانت نامه ننوشته اند و تجربه در این چند سال نشان داده که هرکس در این چند سال از مسیر انقلاب جا مانده برای همیشه جامانده است.
وی در پایان با مناجات و اظهار التجا به امام عصر (عج) برای فرج ایشان دعا کرد و اشاره نمود: امام خامنه ای (حفظه الله) پیراهن یوسف است و تنها چشمان کنعان صفت ، با وجود ایشان بینا می شوند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها