مدير جهاد کشاورزی گلوگاه خبر داد؛

اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های جهاد کشاورزی گلوگاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های جهاد کشاورزی گلوگاه در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزار

ی بسیج مازندران به گزارش خبرنگار بسیچ گلوگاه، غلامرضا قنبری در مراسم افتتاحیه طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری بخش عمرانلو و روستای خورشیدکلا  از اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های جهاد کشاورزی گلوگاه در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: در بخش عمرانلو ۲۱۲ هکتار از اراضی تجهیز شدند.

وی افزود: حدود ۳۸۰ هکتار از اراضی برای اجرای این طرح به استان معرفی شده که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری قسمت زیادی از آن انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه بیان کرد: با توجه به کاهش بارندگی و رشد خشکسالی به ویژه در شرق استان، تجهیز و یکپارچه‌سازی یکی از اصولی‌ترین امور برای کاهش مصرف آب است و از طرفی با اجرای این طرح سهولت دسترسی کشاورزان به زمین ها افزایش می یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که براساس آب موجود سطح زیر کشت ببرند تا با مشکل خشکسالی مواجه نشویم.

قنبری گفت: حدود ۱۹ کیلومتر کانال آب‌رسان داریم که در سال‌های آینده این کانال ها بتنی خواهند شد، قریب به ۱۰ کیلومتر زهکشی در دستور کار قرار دارد تا از شوری آب بکاهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه با اشاره به طرح تجهیز اراضی روستای خورشیدکلا بیان کرد: ۷۵ هکتار از اراضی خورشیدکلا با اعتبار ۴۵۵ میلیون تومان اعتبار بلاعوض تجهیز و یکپارچه‌سازی شد، از این طرح ۳۶ بهره‌بردار استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف جهاد کشاورزی افزایش درآمد، بهبود وضعیت اقتصادی بهره‌برداران و همچنین افزایش تولید در واحد سطح است که با اجرای کارهای زیربنایی می‌توانیم به این اهداف دولت برسیم

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار