فرمانده سپاه کلیبر:

انقلاب اسلامی معادلات حاکم بر جهان را برهم زد

فرمانده سپاه کلیبر در یادواره شهدای پایگاه های شهید قلیپور و شهید صیاد شیرازی گفت: قبل از انقلاب اسلامی، ابرقدرت های جهان برای کشورها مقررات خاصی را تعریف کرده بودند که انقلاب اسلامی با بروز خود معادلات حاکم بر جهان را به هم زد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۹۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حسین حاتمی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابرقدرت های جهان برای دنیای آن زمان و کشورهای دنیا منطقه و محور مقررات خاصی را تعریف کرده بودند و طوری مدیریت می کردند که می باید به یکی از قطب های قدرت آن زمان وابسته می شدند و در ذیل یکی از این کشورها قرار می گرفتند.

وی ادامه داد: کشورها به بلوک شرق و غرب تقسیم شده بودند ولی انقلاب اسلامی با بروز و ظهورش با شعار نه شرقی نه غربی این معادله را بر هم زد.

حاتمی با بیان اینکه آمار و ارقام و عملکرد انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس با حکومت 2500 ساله شاهنشاهی نیست، اظهارداشت: باید امکانات و توانمندی های حکومت شاهنشاهی با انقلاب اسلامی را دقیق مقایسه کنیم که مـتأسفانه بعضی ها در این مقایسه ها  انصاف را رعایت نمی کنند و آمار غلط می دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برای این کشور عزت به ارمغان آوردند و نام ایران را در دنیا به عنوان کشوری عزتمند و سربلند ثبت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها