سردار اکبری در نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: قرارگاه خدمت رسانی سپاه آماده کمک به دولتمردان در محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان های چهارمحال و بختیاری و فرماندهان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک ایام الله دهه فجر، به رسالت و مأموریت اصلی سپاه اشاره کرد و گفت: مأموریت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن است.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ضمن انجام مإموریت های محوله و رسالت ذاتی، با توجه به وضعیت اقتصادی، معیشتی مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و محرومیت نقاطی از استان، همچنین قرار گرفتن استان در بالاترین رتبه بیکاری کشور، همان گونه که تاکنون برنامه های مختلفی برای محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم داری اجرا نموده ، با تشکیل قرارگاه خدمت رسانی، آمادگی برای کمک به دولتمردان در رفع مشکلات را دارد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: نمایندگانی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان مسئولیت استاندار سابق به چهارمحال و بختیاری آمدند و برای اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در راستای رفع محرومیت های استان، اعلام آمادگی کردند، که پیگیر هستیم تا بیش از پیش، از خدمات این قرارگاه سازندگی در استان استفاده کنیم.

وی همچنین از برنامه های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در راستای کمک به نیازمندان در عرصه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: با اجرای طرح شهید رهنمون، پزشکان منتخب بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم حضور یافته و به بیماران نیازمند خدمت رایگان ارائه خواهند کرد.

سردار اکبری، با بیان اینکه توطئه های دشمنان هیچ گاه تمام نخواهد شد، ادامه داد: با وجود اینکه مشکلاتی در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم عزیزمان را رنج می دهد؛ اما تهدید فرهنگی کشور، که تلفیقی از فضای مجازی و حقیقی می باشد را باید جدی گرفته و فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال تصرف اذهان جوانانی است، که درک درستی از دوران پیش از انقلاب و واقعیت های روز کشور در گذشته و حال ندارند و حتی دوران جنگ تحمیلی را نیز ندیده اند؛ لذا رسالت دلسوزان انقلاب اسلامی، بویژه ائمه جمعه و جماعات و بسیجیان و دانشگاهیان در این برهه از زمان بسیار خطیر و دارای اهمیت است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به آسیب شناسی مسایل اجتماعی حاشیه شهرها و شناسایی نقاط آلوده از برنامه های فرهنگی اجتماعی برای رفع این معضل از سوی رده های بسیج نیز خبر داد و افزود: همکاری بیشتر ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان بسیج در شهرستان ها برای حل مشکلات فرهنگی و روشنگری و بصیرت افزایی آحاد مردم ضروری است.

وی همچنین از برنامه های بسیار خوب ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد و عمل به این وظیفه دینی و شرعی و قانونی را ضامن سلامت جامعه برشمرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و ائمه جمعه شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری به بیان نظرات و دیدگاه خود پرداختند.

ارسال نظرات