سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: کارفرکا برای کارگر ارزش بسیاری قائل باشد چرا که گرد همچون طلای با ارزش بازوی با قدرت برای کارفرما است و اگر کارگر نباشد کارفرما نمی‌تواند برای فردی کارفما باشد و کارفرما‌ها باید سرمایه‌هایی که در دارند در راه اشتغال دریغ نکنند و همچون فرمانده دوران جنگ نمونه‌ای بارز از خودگذشتگی باشند.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۰۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

کارگر همچون طلای با ارزش بازوی قدرتمند کارفرما است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع صبح امروز در مراسم گرامیداشت کارگران و تعاونگران اردبیل که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد با اشاره به آزاد سازی سوسنگرد گفت: شهید تجلیلان اهل تبریز در جنگ نابرابر دشمن علیه ایران که برای عدم تصرف سوسنگرد رزمندگان را دورهم جمع کرد و سعی می کرد تا مرکز شهر حفظ شود در همین زمان بود که دشمن وارزد مرزها شده و به سوسنگرد نزدیک بود و یکی از تیپ های قهرمان که در آنجا حضور داشت ارتش 92 زرهی بود.

بابازاده با اشاره به آزادسازی سوسنگرد گفت: شهید تجلیلی در آن زمان افزود، در 100 سال گذشته هر ایامی عهدنامه ی بسته شد و بخش اعظمی از وطن جدا اما امروز باید باهم رزمندگان عهدنامه خون و شهادت ببندیم و با نهایت سعی و تلاش از سوسنگرد دفاع کنیم، اگر شهید شویم در نزد خدای متعال به سعادت رسیده ایم ولی اگر زنده ماندیم سرافراز باشیم.

وی ادامه داد: از رزمندگان آن دوران در زمان آزاد سازی سوسنگرد مرحوم دده کیشی قلیزاده از رزمندگانی بود که در پیروزی غرور آفرین سوسنگرد حضور داشت و می گفت: امکانات در آزاد سازی سوسنگرد بسیار کم بود و رزمندگان با صدق و دل به مبارزه با دشمنان پرداختند و توانستند این شهر را حفظ کنند.

بابازاده اظهار داشت: کسانی که با دست و توان بازوی خود کار می کنند و کاری را به سرانجام می رسانند و برای حفظ آبرویشان کمر خم می کنند انسانهای با شرافت و با عزت هستند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با تاکید بر این که اهداف اصلی کشور پایبندی نظام و اسلام است گفت: ارزش زمان بسیار با اهمیت است که همچون طلایی نامحدود می باشد و ما و همه کسانی که در این شهر و کشور زندگی می کنیم باید تلاش کنیم تا اهداف بزرگ  کشور دستاورد نظام باشد و به خاطر اهداف های کوچک به اهداف های بزرگ پشت پا نزنیم.

وی گفت خلبان شهید غفور جدی و پاسدار شهید علی سیفی نمونه هایی از بزرگمردان تاریخ کشور هستند و برای دفاع از نابرابریهای دشمن و حفظ مرزهای وطن از تمامیت خود گذشتند و به مقابله با دشمن پرداختند و درنهایت عزتنمدانه نزد خدای متعال به شهادت رسیدند و برای اهداف اصلی این مملکت تاش های ارزنده ای انجام دادند و برای وطن تاریخ ساز شدند.

وی ادامه داد: امروز نظام و کشور نیاز به غیرت افرادی مانند این شهدان دارند و برای استقلال کشور دست از پا فرو نکشند چرا جمهوری اسلام ایران شهدای بسیار با اخلاص را تقدیم کرده است تا ما در زمان کنونی بتوانیم نظام را سرافراز نگه داریم.

سردار بابازاده قانع افزود: کارفرکا برای کارگر ارزش بسیاری قائل باشد چرا  که کارگر همچون طلای با ارزش بازوی با قدرت برای کارفرما است و اگر کارگر نباشد کارفرما نمی تواند برای فردی کارفما باشد و کارفرماها باید سرمایه هایی که در دارند در راه اشتغال دریغ نکنند و همچون فرمانده دوران جنگ نمونه ای بارز از خودگذشتگی باشند.

بابازاده قانع افزود: چه کارگر و چه کارفرما و رئیس و مدیر و همه ما باید برای پیشرفت اهداف اصلی نظام باید تلاش کنیم.

وی گفت: بسیج برای جامعه چتر نجات هواپیمایی جنگی است و سرمایه های مادی را کنار گذاشته و سرمایه اصلی نظام را هدف دارد و اگر مردم عضو بسیج نبودند سرنوشت جنگ معلوم نبود.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه که اگر مجموعه مردمی بسیج در شرایط سخت نبود لطمه ای بزرگ به جمهوری اسلام ایران و کشور وارد می شود گفت: حرکات دشمن امروز برای تضعیف نظام بسیار گسترده است و ما مقابل این حرکات خسمانه باید جانانه دفاع کنیم.

ارسال نظرات