مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد در نشست روشنگری مردم روستای ایرانق که به همت حوزه باب الحوائج برگزار شد، وقوع انقلاب اسلامی را موجب زمینه ای برای برقراری نظم نوین جهانی بر پایه اخلاق مداری برشمرد و صدور ارزش های انقلابی را موجب بیداری ملت های دربند استکبارجهانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده با بیان اینکه روستائیان در طول انقلاب اسلامی برای پیروزی و دوام نظام اسلامی بخصوص در دوران دفاع مقدس زحمات زیای را متحمل شده اند و شهدای گرانقدری را برای انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند Tاز مسئولان خواستار رسیدگی به روستائیان و آبادانی روستاها شد.

وی تکیه بر توان داخلی در همه عرصه ها بخصوص بکارگیری جوانان را موجب قطع وابستگی به خارج و رسیدن به خودکفایی در داخل را ضامن حفظ استقلال و آزادی دانست.

حجت الاسلام محمدزاده مردم سالاری دینی و حضور پررنگ مردم در صحنه را از افتخارات نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و گفت: قصد دشمنان اسلام و انقلاب، جدا کردن مردم از نظام اسلامی است و مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها