خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان شال اذعان کرد: امروز دشمن دانسته است که با نفوذ در میان ما و مدیریت مستقیم می‌تواند بدون هیچ‌گونه جنگ و خونریزی سبب نابودی این نظام شوند لذا ما شاهد برخی از مخالفان نظام در جایگاه‌های مدیریتی مختلف هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۳۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون مشکل وجود مدیران دو تابعیتی در مسند حکومت اظهار کرد: امروز نفوذ بهترین راه برای براندازی نظام از طرف دشمن است.
وی تبیین کرد: امروز دشمن دانسته است که با نفوذ در میان ما و مدیریت مستقیم می‌تواند بدون هیچ‌گونه جنگ و خونریزی سبب نابودی این نظام شوند لذا ما شاهد برخی از مخالفان نظام در جایگاه‌های مدیریتی مختلف هستیم.
امام جمعه موقت شهرستان شال با اشاره به مدیران دوتابعیتی مطرح کرد: مدیران دوتابعیتی ممکن است جاسوسانی از سوی دشمن برای نفوذ در بین ما باشند و یا تحت تاثیر حرف‌های مخالف نظام قرار گرفته و در کوتاه مدت و یا بلندمدت آسیب‌های بسیاری را برای ما و این نظام به وجود آورند.
موسوی‌شالی ابراز داشت: ما نباید هرگز هدف اصلی مان از انقلاب که ایجاد معنویت، تحقق اخلاق اسلامی و دینی، ایجاد زمینه برای ارتباط بیشتر با خداوند و در یک کلمه دستیابی به مسائل معنوی بوده است را فراموش کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش برای رسیدن به شرایط اقتصادی مطلوب و هم‌چنین ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری همه اهداف خردی برای تجلی آرامش است تا بتوانیم از این طریق بهتر به هدف اصلی‌مان که دستیابی به مسائل معنوی است برسیم.
امام جمعه موقت شهرستان شال در خاتمه با اشاره به خوی استکباری دشمنان تشریح کرد: نقطه مقابل ما برای دستیابی به معنویت، خوی استکباری دشمن است که می‌خواهد از راه‌های مختلفی چون نفوذ در میان ما مانع دستیابی ما به اهدافمان و هم‌چنین ضربه‌زدن به نظام شود لذا باید هوشیار بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها