معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از آماده سازی خیابان های انقلاب و دماوند در این منطقه برای برگزاری جشن بزرگ ملی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ،عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: در آستانه راهپیمایی یوم ا... 22بهمن ماه و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به روال سالهای گذشته شهرداری منطقه هفت در حال فضاسازی و آماده سازی مسیر این راهپیمایی باشکوه است.

وی تصریح کرد: عملیات شستشو و رفت و روب معابر ، لایروبی انهار، ایمن سازی، پاکسازی مبلمان شهری و میادین مسیر راهپیمایی، شستشوی و پاکسازی بدنه و نمای شهری از جمله اقدامات صورت گرفته، قبل از برگزاری این مراسم پرشکوه است.

معاون شهردار منطقه 7 درخصوص آماده سازی معابر سطح منطقه و به کارگیری تمهیدات ویژه مانند هر سال در راستای برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن، یادآور شد: مسیر راهپیمایی در این منطقه از خیابان دماوند تقاطع خیابان سبلان جنوبی به سمت میدان امام حسین (ع) و در نهایت خیابان شهید مفتح است و تمام برنامه ریزی های لازم برای استقرار نیروهای اجرایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم انجام شده است.

به گفته وی تمام اقدامات لازم جهت برپایی هرچه باشکوه تر این ایام انجام و جلسات متعددی به منظور زمان بندی و استقرار نیروهای اجرایی و خدمات شهری در طول این مسیر برگزار شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 7 با اشاره به آذین بندی و نورپردازی تمامی سطح نواحی پنجگانه منطقه و طول مسیر راهپیمایی، خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن کلیه نیروها اعم از نواحی، اجرائیات، سدمعبر، شهربان و معبربان در حال آماده باش کامل و ارائه خدمات خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات