خبرهای داغ:
در نشست بصیرتی سازمان نظام مهندسی مطرح شد:

وزارت خانه تنهایی، و بالاترین درصد خودکشی درغرب

حجت الاسلام معبودی گفت: طبق آمار‌های داده شده توسط خود غربی‌ها، بیشترین خودکشی در آلمان و انگلستان و کشور‌های مرفه بوده که افسردگی را دامن زده و به پوچی برای زندگی می‌رسند.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
وزارت خانه تنهایی، و بالاترین درصد خودکشی درغرب
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر درسازمان نظام مهندسی برگزارشد گفت: انقلاب اسلامی مظلوم بوده و عوامل موثر در این مسیر دخیل هستند که دشمنان قسم خورده انقلاب تا ابد دست از ضربه زدن به انقلاب بر نمی‌دارند.
وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی به اندازه‌ای مستحکم است که به راحتی فرو نمی‌ریزد، متاسفانه در حالی که انقلاب تاثیرات گسترده‌ای که بر جهان و منطقه گذاشته و با تمام مظلومیتش مقاومت کرده، زیرا دشمنان با سیاه نمایی و ناکار آمدنشان دادن دستاورد‌های انقلاب امید به آینده را در بین مردم از بین ببرند که در بخش اندکی از جامعه موفق شدند تاثیر گذار باشند، اثرات این تبلیغات را در اعتراضات اخیر مردم دیدند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با خود کم بینی غربگرایان گفت: انقلاب توسط عده‌ای در داخل مورد هجوم قرار می‌گیرد که همه چیز غرب را زیبا و بی نقص تبلیغ می‌کنند و هر دستاوردی که انقلاب داشته باشد از دید آن‌ها به درد نمی‌خورد و معیار آن‌ها این است که هرکس به غرب و اروپا سفر کند متشخص و انسان کامل بوده و چنانچه کسی اسلامی و مذهبی باشد وبه اروپا نرفته باشد با عناوین مختلف مورد هجمه قرار می‌دهند.
معبودی در خصوص غربگرایان اظهار داشت: غربگرایان کعبه آمالشان غرب است که همان‌ها با روش زندگی غربی نا کار آمد در پی تاسیس وزارت تنهایی بوده که بیش از ۹ میلیون نفر هستند که هفته هاست با آن‌ها کسی یک کلام صحبت نکرده اند. متاسفانه با فضای مجازی در ایران تنهایی را ترویج می‌دهند به طوری که خانواده‌ها با هم غریبه هستند و هریک از اعضای خانواده در گوشه‌ای با دنیای مجازی مشغول گذران زندگی هستند که همان ترویج تنهایی است.
وی یاد آور شد:طبق آمار‌های داده شده توسط خود غربی‌ها بیشترین خودکشی در آلمان و انگلستان و کشور‌های مرفه بوده که افسردگی را دامن زده و به پوچی برای زندگی می‌رسند. بخشی از مظلومیت انقلاب به نا کارآمدی مسئولان بستگی دارد که همان قوای سه گانه است که به وظایف خود عمل نکردند و به جوانان با انگیزه میدان ندادند و هرچه پیرمرد و سالخورده را در مناصب حکومتی به کار گرفته اند و شیخ الوزرا دولت گفتند که باید به جوانان میدان داد، اما خودش سی سال است در مناصب قراردارد و شرط اول برای این کار این بوده که خودت کنار بروی! بخشی به دستگاه‌های فرهنگی بر می‌گردد که نتوانستیم به نیاز‌های روز جوانان و مردم پاسخ گو باشیم و مشکلات قبل از انقلاب را نتوانستیم برای نسل جوان تبیین کنیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) افزود: متاسفانه در بسیاری از مدارس حتی ابتدایی آمده اند در خصوص ایدز آموزش می‌دهند و ایران کمترین میزان ایدز در دنیا را دارد، اما هرگز نیامدند وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب را تبیین کنند تا مردم و جوانان بدانند که چه دستاورد‌هایی انقلاب در همه زمینه‌ها داشته است.
1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار