خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان لنجان

بخشداری فولاد شهر با مراعات مرز بین دو بخش افتتاح خواهد شد

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشداری فولادشهر با مراعات مرز بین دو بخش مرکزی و فولادشهر، افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۹۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن کوهکن نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بخشداری فولادشهر، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر افتتاح بخشداری فولادشهر یکی از خواسته‌های مهم مردم فولادشهر به‌شمار می‌آمد، اما این مهم در شرایطی محقق شد که آنچه در گذشته دغدغه‌هایی را برای مردم زرین شهر به وجود آورده بود با همگرایی و اجماع‌ نظر کامل مرتفع شده و مرز بین دو بخشداری گردنه گاوپیسه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برداشت منفی برخی افراد از افتتاح بخشداری فولادشهر و طرح آن در فضای مجازی بر اساس جهل و بی اطلاعی آنها است، افزود: آنچه طی یکسال گذشته با فرمانداری شهرستان لنجان و استانداری اصفهان به صورت قطعی توافق شده و قطعا به آن توافق عمل خواهد شد، مراعات مرز بین دو بخش خواهد بود.

نماینده لنجان با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر جابه جایی مرز بین دو بخش این سخنان را اشتباه دانست و تصریح کرد: اضافه شدن بخشداری فولادشهر به نفع مردم شهرستان لنجان و هر دو بخش فولادشهر و مرکزی خواهد بود چراکه با تحقق این مهم ادارات در بخش فولادشهر مستقر خواهند شد و باعث خواهد شد، مردم فولادشهر برای انجام امور اداری خود مجبور به طی مسیر به مرکز شهرستان نباشند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حجم مراجعات به ادارات بخش مرکزی کاسته شده که این مسئله میزان پاسخگویی به مردم را افزایش می دهد و با استقرار بخشداری فولادشهر دستگاه قضایی نیز ظرف مدت شش ماه دادگاه بخش را در فولادشهر مستقر خواهد کرد و این مهم به معنای آن است که حجم پرونده‌های دادگاه بخش مرکزی کاهش یافته و نوبت رسیدگی به پرونده‌های مردم در بخش مرکزی کوتاه‌تر خواهد شد.

کوهکن عنوان کرد: قطعا با افزایش نیرو و امکانات ناجا نیز ارتقاء سطح امنیت در هر دو بخش تامین خواهد شد و با انجام امور اداری هر بخش بستر همگرایی، اخوت و برادری بین مردم دو بخش فولادشهر و مرکزی افزایش خواهد یافت؛ لذا انجام این مهم بعد از سال‌ها برای همه مردم دستاوردهای بسیار مثبتی داشته و هیچگونه پیام منفی ندارد.

ارسال نظرات