مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت فرا منطقه‌ای تبدیل‌شده است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه‌ای و حتی فرا منطقه‌ای تبدیل‌شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران رقابت کند.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۹۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدلی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر به مناسبت دهه مبارک فجر در بین بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) این شهرستان گفت: نظام ما ۴۰ ساله است و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی ایران را با ۴۰ سال اول هر کشوری بسنجیم قابل‌مقایسه نیست یعنی جمهوری اسلامی ایران قطعاً از همۀ این کشور‌ها بیشتر پیشرفت داشته و رشد آن بیشتر و بهتر بوده است.

وی با توجه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: بعد از پیروزی، انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های زیادی داشته، که یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بعد سیاسی نقش مردم و حکومت است یعنی بها و ارزش دادن به مردم، ما در هیچ حکومتی از دنیا سراغ نداریم که این‌طور به مردم خود بها بدهند، از مقام معظم رهبری عالی‌ترین مقام موجود در کشور ما تا شورای اسلامی شهر همه و همه مستقیم یا غیرمستقیم توسط خود مردم انتخاب می‌شوند و این خیلی مهم است که مردم در حکومت خود نقش داشته باشند یعنی همۀ کارۀ نظام باشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر با اشاره به دستاورد‌های دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در پزشکی قبل از انقلاب از هر هزار نفر مریض ۱۱۱ نفر از دنیا می‌رفت، یعنی بالاتر از ۱۰ درصد از مردم، ولی اکنون به خاطر وجود جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت مسائل پزشکی این ۱۱۱ نفر به ۲۶ نفر رسیده است.
وی افزود: در مسئله هسته‌ای ما عملاً عضو باشگاه هسته‌ای جهان هستیم یعنی باشگاه هسته‌ای نمی‌تواند اسم جمهوری اسلامی ایران را نبرد و در بین ۸ کشور برتر جهان، در نانو جز ۱۲ کشور برتر، در درمان نخاع جز ۴ کشور دنیا هستیم و دستاورد‌های زیاد دیگری که بعد از انقلاب اسلامی به وجود آمدند.

عبدلی با توجه به پیشرفت نظامی ما در بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در بعد نظامی خیلی روشن است که جمهوری اسلامی ایران چقدر پیشرفت داشته است، ولی همین اندازه بدانیم که ما در یک جزیره قرار داریم که اطراف ما را آتش فراگرفته است، پاکستان کشور مسلمان و اصطلاحاً بمب اتم دارد، ولی چقدر ناامن است، افغانستان، عراق، سوریه، عربستان و یمن یک‌طرف همه را آتش فراگرفته، ولی جمهوری اسلامی ایران امنیت دارد لذا همۀ کشور‌های دنیا در حال رقابت هستند برای اینکه با جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.

وی با توجه به تفاوت رفتار مسئولین در قبل و بعد از انقلاب گفت: در سال ۱۳۵۳ شاه ملعون گفت: این مردم قادر به انجام هیچ‌چیز نیستند و مثل گوسفند می‌مانند یعنی ازنظر شاه ملعون مردم با گوسفند هیچ تفاوتی ندارند، ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) فرمودند: من خادم مردم هستم و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: من نوکر مردم هستم، مردم صاحبان این انقلاب هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر با توجه به قدرت جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در همۀ دنیا هر جلسه‌ای گرفته می‌شود یا هر نشستی برگزار می‌شود نام جمهوری اسلامی ایران است و این یعنی جمهوری اسلامی ایران خیلی مهم است و در دنیا حرف برای گفتن دارد و چه بخواهند چه نخواهند ایران یکی از ابرقدرت‌های سیاسی دنیا است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل نمی‌تواند از ترس ایران کاری انجام دهد افزود: اگر بعضی کشور‌ها از تهدید اسرائیل بترسند ایران ترسی ندارد، چون اگر اسرائیل خطایی بکند و کوچک‌ترین بی‌حرمتی به مردم ایران بکند مثلاً یک موشک به مرز ایران بفرستد باید آن روز را جشن بگیریم، چرا؟ چون ظرف ۲۴ ساعت آینده اسمی از اسرائیل باقی نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران این قدرت را دارد که ظرف ۲۴ ساعت اسرائیل را از بین ببرد.

در پایان از فعالان قرآنی پایگاه حضرت رقیه (س) با اهدا جوایزی تقدیر و تشکر به عمل‌آورده شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار