قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام کرد
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام اهم برنامه‌های 22بهمن اظهار داشت: «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۱۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در نشست خبری اعلام اهم برنامه ها و مسیر راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت: در مقطع سرنوشت ساز کنونی راهپیمایی باشکوه و حماسی 22 بهمن برگزار خواهد شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزوده خواهد شد.

وی افزود: فردا (پنجشنبه 19بهمن ماه) میهمانی لاله ها را درگلزارهای شهدای کل کشور خواهیم داشت و بیش از 18هزار گلزار شهدا شاهد غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا خواهیم بود و برای نمونه در بهشت زهرای تهران به عنوان پایتخت و گلزار شهدای شهر پاوه به عنوان گرامیداشت شهدای اهل سنت و همچنین گرامیداشت شهدای اقلیت دینی آشوری در اسلامشهر با حضور تمام اقلیت های دینی برگزار خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه پنجشنبه صبح به یاد دیدار تاریخی همافران در 19بهمن 57 فرماندهان و نیروهای بیعت همافران به یاد آن دیدار انقلابی  فرماندهان و نیروی هوایی دیداری با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب خواهند داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: شامگاه بیست و یکم بانگ رسا و تکبیر فاطمی در همه کشور و نورافشانی ایران اسلامی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه 22بهمن روز طلوع و ظهور بزرگترین انقلاب تاریخ بعد از صدر اسلام است گفت: تمام نهادهای کشور اعم از سپاه ارتش و سایر نهادها برای خلق حماسه ای دیگر با هم هماهنگ هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی امسال به مراتب مهم تر از سایر راهپیمایی ها خواهد بود گفت: رژیم جعلی اسراییل و رژیم قومی آل سعود درصدد ضربه به این راهپیمایی هستند ولی مردم ایران با حضور پرشور خود عاملی برای خشنودی دوستان انقلاب خواهند شد.

لطفی ادامه داد: یکشنبه در بیش از هزار شهرستان شهر و بخش و بیش از 4 هزار روستا راهپیمایی 22بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از 38کشور دنیا اندیشمندانی برای حضور در جشن مردم ایران اسلامی خواهند شد که آمریکا, هلند, لیبی, کانادا و ژاپن از این دسته هستند.

لطفی ضمن اشاره به پوشس گسترده رسانه ای سی و نهنین سالگرد انقلاب گفت: بیش از شش هزار عکاس خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی و 250 خبرنگار خارجی این برنامه را پوشش خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: اکیپ های رسانه ای بسیاری از کشورها از جمله انگلیس, ژاپن و ترکیه در مسیر راهپیمایی برای انعکاس این راهپیمایی حاضر خواهند شد و امیدواریم اخلاق رسانه ای را در پوشش راهپیمایی ده ها ملیونی مردم به جا آورند.

وی ادامه داد: حداقل بیست هزار غرفه در مسیر راهپیمایی خواهد بود که حدود 1400غرفه در مسیرهای ده گانه تهران خواهند بود.

لطفی ضمن بیان اینکه قطعا نگاه دنیا بیشتر متوجه تهران است، گفت: راهپیمایی 22بهمن از ساعت 9صبح از مناطق ده گانه شهری با رویکرد مسجدمحوری به سمت میدان آرادی آغاز خواهد شد.

وی همچنین گفت: پایان بخش مراسم راهپیمایی 22بهمن تهران سخنرانی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سخنرانان مراکز استان ها به جز دو استان از تهران ارسال خواهند شد، گفت: از همه جایگاه ها  اعم از مجلس دولت و قوه قضاییه در این سخنرانی خواهند بود و روز شنبه بعنوان سخنران مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله 22بهمن به شهرستان ها خواهند رفت.

وی تاکید کرد: نظام با همه قوا و ارکان برای ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب اماده می شود و این امر از 22بهمن سال جاری تا 22بهمن سال بعد ادامه خواهد شد و شعارمان "افتخار به گذشته و امید به آینده" خواهد بود.

لطفی در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی ارسال و سخنران به شهرها و ترکیب آن از نظر سلایق تصریح کرد: شورای هماهنگی نهادی حاکمیتی است نه جناحی و هر سلیقه و گرایش برای ما محترم است و به همین دلیل سخنران ها از تمام سلایق و قوا هستند.

وی با بیان اینکه ده نفر از اعضای دولت برای سخنرانی در مراکز استان ها دعوت شدند دو سه نفر آنها نپذیرفتند ولی بقیه پذیرفتند گفت: برای مثال محمدباقر نوبخت  درهرمزگان, علی ربیعی در ساری,  نهاوندیان در یزد سخترانی خواهند کرد و حاضر به انتشار لیست سخنران ها هستیم.

وی با بیان اینکه علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران شیراز خواهد بود گفت: همچنین دادستان کل کشور سخنران خرم آباد, آیت الله سیداحمد خاتمی سخنران بوشهر, سردار سلامی سخنران اهواز و سردار صفوی سخنران اصفهان خواهد بود.

لطفی در پایان با بیان اینکه امروز جوانان ما با القاهای هدف دشمن قرار دادند گفت: بیش از 85درصد مردم ایران جوانانی هستند که دوره محرومیت قبل از انقلاب را لمس نکردند و ما پظیفه داریم این جوانان را با ابزار نستند و هنر با آن دوران آشنا کنیم.

ارسال نظرات