فرمانده ناحیه ابوذر سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ:

بیماران در دهه فجر انقلاب اسلامی رایگان ویزیت می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر سپاه تهران بزرگ با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره برنامه های پیش روی این ناحیه در دهه فجر گفت: ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان انقلابی یکی از برنامه‌های ناحیه ابوذر در این ایام است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ دوم پاسدار جمال مغروری در تشریح برنامه های اجرایی ناحیه ابوذر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ناحیه ابوذر در حوزه‌های مختلفی همچون بصیرت افزایی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی برنامه هایی را در دستور کار دارد که در ایام مبارک دهه فجر اجرایی خواهد شد.
وی افزود: ما در این ایام علاوه بر آذین‌بندی مساجد، پایگاه های بسیج و معابر توسط بسیجیان، ویژه برنامه‌های جُنگ‌ شبانه با نام جُنگ انقلاب را داریم که در آن، معتمدین محلی به خاطره‌گویی می پردازند و در ادامه گروه سرود و برنامه‌های تفریحی مانند نمایش فیلم های جشنواره عمار زینت بخش مجلس خواهد بود.
مغروری در راستای بصیرت افزایی آحاد مردم تصریح کرد: در این راستا با بهره گیری از سخنرانان و اساتید مطرح کشوری سعی شده است که در افزایش ارتقای سطح بینش جوانان و آحاد منطقه 19 در مساجد و پایگاه های منطقه قدم های بسزایی را برداریم. 
فرمانده ناحیه ابوذر ذیل برنامه‌های اقتصادی ناحیه اظهار کرد: عمده برنامه ما در حوزه اقتصادی به برطرف کردن برخی نیاز‌های اساسی افراد کم بضاعت، توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمندی که توسط پایگاه های بسیج شناسایی شده‌اند و تامین لوازم خانگی برای زوج‌های جوان و کم بضاعت منطقه برمی گردد. 
وی ادامه داد: افتتاح سه پایگاه مقاومت که با کمک خیرین مورد بازسازی قرار گرفته‌اند ازبرنامه‌های دیگر این ایام است و همچنین برنامه حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره)، اجرای صبحگاه سراسری در مدارس، اکران فیلم های انقلابی، روایتگری، برگزاری یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدا نیز از اقدامات صورت پذیرفته ماست. 
سرهنگ مغروری با عنایت به اینکه تعدادی از بسیجیان این منطقه حائز رتبه های اول مسابقات علمی شده اند افزود: برگزاری مسابقات علمی در پایگاه ها، جشنواره خلاقیت و ابتکار و مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی وجه دیگری از برنامه های این ناحیه است. همچنین در همین راستا از پایگاه های برتر علمی منطقه و ناحیه و هسته‌های علمی بسیجیان نیز رونمایی خواهد شد. 

فرمانده ناحیه ابوذر سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: در روز 22 بهمن و مراسم راهپیمایی نیز برنامه‌‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی تدارک دیده شده که در قالب غرفه‌های فرهنگی با محوریت برنامه‌های علمی و اقتصاد مقاومتی در میدان انقلاب  فعال خواهند بود.
در پایان سرهنگ مغروری درباره فعالیت های ورزشی ایام دهه فجر اظهار کرد: توسعه زیر ساخت های وزرشی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه های بسیج، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف فوتسال، کشتی، تیراندازی و پینگ پنگ از دیگر برنامه های این دهه است و در خاتمه با عنایت به اهمیت تکریم مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دیدار از خانواده های معظم این شهیدان در قالب گروه های چند نفره زینت بخش برنامه های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار