امام‌جمعه شهرستان، نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر از خانواده شهدا این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر از خانواده شهدا سرکشی به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امام‌جمعه شهرستان، نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر از خانواده شهدا این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر از خانواده شهدا سرکشی به عمل آوردند.
در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی شهرستان الشتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدلی گفت: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: خانواده معظم شهدا اگر بدانند در چه جایگاهی قرار دارند مقامشان اگر از شهید بالاتر نباشد پایین‌تر نیست و بر گردن همه ما حق‌دارند.

سرکشی مسئولان شهرستان الشتر از خانواده شهدا

وی افزود: اگر شهیدان والامقام از جان و هستی خود به خاطر انقلاب و مردم عزیز ایران گذشتند به پشتوانه پدر و مادر و همسرانی غیور و بزرگوار بوده که جوانان خود را تشویق و ترغیب به رفتن به جبهه‌های حق علیه باطل نموده‌اند اینک مردم ما نیز با قدردانی از این عزیزان و ادامه راه شهدای والامقام جواب این کار بزرگ خانواده عزیز شهدا را می‌دهند.

سرکشی مسئولان شهرستان الشتر از خانواده شهدا

 وی خطاب به مسئولین در مورد شهدا خاطرنشان کرد: مسئولین محترم هم باید بدانند همان‌گونه که خانواده شهدا از عزیزان خود در این مسیر گذشتند تا آنان با آسایش و آرامش بر کرسی قدرت تکیه کنند باید تمام تلاش خود را در خدمت به این خانواده بزرگ به‌کارگیرند.

سرکشی مسئولان شهرستان الشتر از خانواده شهدا
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه عنوان کرد: به‌راستی اگر همه عالم را هم به پدر و مادر شهدا هدیه کنیم می‌تواند جای خالی دلبندشان را بگیرد؟ پس لازم است خود را وامدار خانواده شهدا بدانیم و درراه خدمت به این عزیزان کمتر منتی قائل نشویم، شاید بتوان ذره‌ای از مروت و ایثار آن عزیزان را جبران کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات