خبرهای داغ:
k
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه قدرت انقلاب و مقاومت مردم در برابر دشمن است، گفت: در حال حاضر فضیلت مجاهدت و بسیجی ماندن از زمان امام راحل بیشتر است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۶۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سردار جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارداشت: امروز بیشترین فشارها در عرصه اقتصاد، فرهنگ و آسیب های اجتماعی است که نتیجه قدرت انقلاب و مقاومت مردم در برابر دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا ثروتمندترین ملت های دنیا را به فقیرترین ملت تبدیل کند، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی به عوامل کمی و کیفی نیاز داریم که عوامل کمی ثروت و کیفی علم و دانش است.

دشمن با سرگرم کردن مسائل حاشیه ایی نفوذ کرده است 

سردار کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه عامل دیگری که مهم تر و سبب کارآمدی است از دو عامل قبلی است بازدهی اجتماعی است ، عنوان کرد: دشمن با سرگرم کردن مسائل حاشیه ایی نفوذ کرده است.

وی با تاکید براینکه  هر روز مسئولی یک کلیدواژه جدید به کار می برد و ایجاد حاشیه می کند، تاکید کرد: در حالی که باید شبانه روز در حال زمینه سازی برای بسیج عمومی باشد.

سردار کریمی قدوسی متذکرشد: بالاترین مسئول اجرایی کشور در سالروز ورود امام راحل به ایران، مطرح کند که " نظام شاهنشاهی به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای مردم را نشنید، حکومت ها ابدی نیست و بقای آن با نظر خاص مردم است".

وی با طرح سوالی که دلیل گفتن اینگونه صحبت ها چیست؟ ، عنوان کرد: یعنی حکومت جمهوری اسلامی هم ابدی نیست !!و بقای آن هم به نظر مردم بستگی دارد.

وی ادامه داد: باید گفت که بقای اسلام به حضور مردم در صحنه بستگی دارد و مردم هم بدون حضور رهبر به صحنه نخواهند آمد.

نماینده مردم کلات و مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  این مردم امام و رهبری نداشته باشند؛ مانند ملت افغانستان خواهند بود و اگر هم امت باشد ولی رهبر نباشد، همان تکرار تاریخ و دوربودن امیرالمومنین علی (علیه السلام) است.

این فرمانده انقلاب با تاکید بر اینکه  رئیس جمهور می گوید " باید مطالبه و اعتراض مردم را به خوبی شنید"، گفت:  اما کسی این حرف را می زند که خودش بالاترین مقام اجرایی کشور است و مردم به او رأی داده اند و اکنون چند میلیون لشکر سازماندهی شده در زمینه های مختلف، قانون، بیت المال، قدرت، اقتصاد  و... در دست اوست، پس نباید مخالف خوانی کند و بگوید اگر صدای مردم شنیده نشود، حکومت از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ایی در برجام متذکرشد: مهلت های مختلفی مثل مذاکره و برجام خواستید و به شما اجازه دادند، بعد از آن گفتید تا یک ماه دیگر مشکلات حل می شود و تحریم ها برداشته خواهد شد و رئیس مجلس برجام را در 20 دقیقه برای شما تصویب کرد.

سردار کریمی قدوسی متذکر شد: متاسفانه تحریم ها و لیست کشورها و افراد بیشتر شد، اکنون شما باید پاسخگو باشید؛ نه اینکه بگویید باید صدای اعتراض مردم به خوبی شنیده شود این شما هستید که باید صدای مردم را بشنوید.

وی با تاکید بر اینکه  وقتی مردم به خیابان آمدند و همه مسئولان، رسانه ها و همچنین مقام معظم رهبری همه گفتند که مردم مشکل دارند، عنوان کرد: چه کسی باید به این مشکلات پاسخ دهد.

 نماینده مردم کلات و مشهد در مجلس شورای اسلامی متذکرشد: پس از اینکه مقام معظم رهبری در یکی از دیدارها گفتند که باید مشکلات مردم حل شود، رئیس جمهور هم در جلسه ای گفت" مردم حرف دیگری داشتند و کسی نشنید و آن مردم می گویند سبک زندگی ارائه دهید که جز آن سبک دیگری نباشد".

سبک زندگی ایرانی اسلامی، سبک زندگی دیرینه ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر سبک زندگی ایرانی اسلامی تاکید دارند، عنوان کرد:  سبک زندگی ایرانی اسلامی، سبک زندگی دیرینه ملت ایران است و اگر این سبک زندگی از مردم ما گرفته شود، چیزی جز سبک زندگی شاهنشاهی و غربی وجود نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  در اعتراضات گاهی شعارهایی بر علیه رهبرمعظم انقلاب و سپاه، بسیج داده می شود .

وی متذکرشد: کسانی که جبهه حق را متهم می کنند باید پاسخ گو باشند و دشمن از این روش برای متهم سازی و ناکارآمدی جبهه انقلاب و رهبر استفاده می کند.

 

کریمی قدوسی با اشاره به  خطبه 174 نهج البلاغه ، عنوان کرد: در مذاکرات و برجام چه کسی با از بین بردن انرژی هسته ای فرصت عظیم ملت را به یأس تبدیل کرد و سپس شرایط را به اوج برد که پس از این همه مشکلات اقتصادی و کسب و کار حل می شود و جوانان شاغل و ازدواج می کنند، در حالی که مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند که به دشمن اعتماد نکنید چرا که ذات و جوهره او استکباری است.

وی تاکید کرد:  در زمان دفاع مقدس با 5 دقیقه سخنرانی امام خمینی(ره)نیروهای برای اعزام صف می کشیدند، اما در این جبهه باید مقام معظم رهبری صدها خطبه بخوانند و سپس تحلیلگران بارها ان را تبیین کنند تا نیروها در جبهه بمانند.

همانطور که در زمان حضرت علی (ع) طلحه و زبیر که پیشکسوتان جنگ و جهاد پیامبر بودند به مخالفت برخاستند و این موضوع برای حضرت سخت بود، در سالهای پس از انقلاب تاکنون هم دهها و صدها طلحه و زبیر آمدند و یأس ایجاد کردند و می کنند، و هنوز هم در تریبون های مجلس از سران فتنه دم می زنند، که تحمل این برای رهبری سخت است.

اکنون فضیلت مجاهدت و بسیجی ماندن از زمان امام راحل بیشتر است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون فضیلت مجاهدت و بسیجی ماندن از زمان امام راحل بیشتر است و نقش زنان که در زمان انقلاب و جنگ، پشتیبانی بود؛ اکنون سنگین تر شده چرا که لنگر تفکر در خانه است و باید به شبهات جوانان پاسخ داده شود.

 

کریمی قدوسی تصریح کرد: اکنون برخی ها قصد دارند تا در مسیر انقلاب شک ایجاد کنند و متاسفانه در لندن شعارهایی مثل استقلال آزادی جمهوری ایرانی درست و متن های سخنرانی آماده می شود که برخی از سخنرانان هم آن را در جلسات می خوانند.

با متهم کردن نظام و تحمیل فتنه و جنگ داخلی، امید به انقلاب را از مردم گرفته اند 

وی با بیان اینکه برخی ها با متهم کردن نظام و تحمیل فتنه و جنگ داخلی، امید به انقلاب را از مردم گرفته اند گفت: دشمن برای همه ملت ایران خواب های شومی دیده و وقتی می بیند فضا در بیرجند آرام است و یا در مشهد که پایگاه اصلی انقلاب است، دستور آشوب می دهد، اما انقلاب از این پیچ ها به سلامت عبور خواهد کرد و کشور به بالاترین سطح خواهدرسید،  ولی جریان غربگرای نفوذی ریشه‌کن خواهد شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها