مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان وسط میدان بودن و پایکار بودن را یکی از مهمترین ویژگیهای یک فرد بسیجی دانست و گفت: نمی توان مانند برخی مسئولین گرفتار دسیپلین مسئولیتی شد و به سمت عافیت طلبی و محافظه کاری رفت؛ زیرا اگر چنین شود عمر انقلابی گری ما کوتاه است
کد خبر: ۸۹۸۵۷۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سراوان گفت: حفظ روحیه بسیجی در هر منصب و مقام، یک شاخصه مهم است.

وی وسط میدان بودن و پایکار بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های یک فرد بسیجی دانست و بیان کرد: نمی‌توان مانند برخی مسئولین گرفتار دسیپلین مسئولیتی شد و به سمت عافیت طلبی و محافظه کاری رفت؛ زیرا اگر چنین شود عمر انقلابی گری ما کوتاه است؛ بسیاری از مسئولین در همین برهه با فاصله گرفتن از این ویژگی بدبخت شدند.

کیخا با تأکید بر اینکه نقطه مقابل عافیت طلبی، جهاد و انقلابی گری است ادامه داد: گذر عمر بر روحیه انقلابی برخی افراد هم اثر نمی‌گذارد؛ چنانچه روحیه مجاهدت شخصیت حاج قاسم سلیمانی دهه ۶۰ با دهه ۹۰ تغییر نکرده است؛ چه در نهر جاسم و کربلای ۵ چه در حلب و سوریه و موصل خستگی ندارد؛ تردیدی نیست که سرنوشت اینگونه افراد دیر یا زود شهادت است.

وی با بیان اینکه نظام به تشخیص درست و حضور بموقع بسیجیان نیاز دارد اظهار داشت: دانشجویان بسیجی باید برای بالابردن اخلاص و کنار گذاشتن عصبیت‌های شخصی تلاش کنند؛ آن روز که توانستید سنگ صبور دانشجویی شوید که شما را قبول ندارد بدانید که عملکرد خوبی داشته اید.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: فرق بسیجی با بقیه در اخلاص است که تشخیص حق از باطل را نتیجه می‌دهد و این، همان بصیرت است.

وی عنوان کرد: ما امروز دوقطبی دوست و دشمن داریم؛ مردم ما بخوبی در فتنه اخیر تشخیص دادند؛ آن‌ها که به میدان آمدند و بساط را جمع کردند.
ارسال نظرات