سرهنگ پاسدار جابر عسکری تصریح کرد: در این مقطع حساس انقلاب هر کس وظایفی دارد و عمل به آن گامی در جهت تقویت انقلاب است در این صورت همه عضو بسیج سازندگی تحت لوای نظام مقدس اسلامی قرار دارند و این امر یعنی انقلابی بودن، انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن، داشتن رفتار و منش انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر جشن باشکوه انقلاب در بیمارستان طالقانی چالوس برگزار شد.

در این آیین باشکوه که جمع کثیری از پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان طالقانی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان چالوس حضور داشتند.

رئیس بیمارستان  چالوس در سخنانی با گرامیداشت و تبریک سال روز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حمایت یک پارچه ملت بزرگ ایران، گفت: تمامی پزشکان، پرستاران، کارکنان اداری و خدماتی این بیمارستان به‌طور شبانه‌روزی برای بهبودی بیماران آماده خدمت هستند و این امر از وظایف ذاتی و رسالت قانونی پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان است که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در خدمت بیماران هستند.

روح‌الله کیا بیان کرد: کارکنان این بیمارستان تمام توان و تخصص خود را برای بهبود و درمان بیماران به‌کار می‌بندند تا با بهبودی بیماران و تأمین سلامتی به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و در برابر وجدان کاری خود این تعهد را با تمام وجود احساس و لمس می‌کنند.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس نیز در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر و تجلیل از مقام شامخ شهدای دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: همان‌گونه رهبر عزیزمان فرمودند،  دوران انقلاب گذشت امروز مهم انقلابی ماندن است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ شود که برای پیروزی آن خون‌های زیادی ریخته شده است.

جابر عسکری تصریح کرد: در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز در زمینه انقلابی ماندن هر کسی وظیفه دارد در هر سنگری که هست، رسالت و تعهدات خود را در مقابل خون شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به بهترین وجهی به انجام رساند، در این صورت همه عضو بسیج سازندگی تحت لوای نظام مقدس اسلامی قرار دارند و این امر یعنی انقلابی بودن، انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن، داشتن رفتار و منش انقلابی است. 

وی با بیان اینکه انقلابی ماندن، یعنی بی‌ادعایی،  بیشتر کار کردن، صادقانه عمل کردن، داشتن وحدت در کلام و رفتار است و کم توقع بودن است، گفت: البته در هر شرایطی باید هوشمندی و هوشیاری خود را نسبت به مسائل پیرامونی خود حفظ کنیم تا دچار فریب و دغل‌بازی‌های شیاطین نشویم و در هر سنگری که خدمت می‌کنیم باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها