سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد از ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کوهبنان استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۷۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان، محمد صالح جوکار با بیان این خبر ابراز کرد: به همتنمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد و کمک و همیاری باشگاه فرهنگی  کیهان یزد هدایا و کمک‌های مردمی شامل پوشاک، آب معدنی، لوازم بهداشتی،  مواد غذایی کنسرو شده و ... جمع آوری و در قالب دو کاروان برای مناطق زلزله زده کوهبنان استان کرمان ارسال شد.
وی بیان کرد: محموله‌ای نیز شامل اقلام آموزشی و کمک آموزشی همچون کتاب، کیف، دفتر، لوازم التحریر و .... تهیه و شنبه 14 بهمن ماه برای دانش‌آموزان زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با بیان اینکه به همت خادمیاران رضوی «موکب امام رضا(ع)» در منطقه زلزله زده کوهبنان استان کرمان مستقر شده است، عنوان کرد: روزانه 2 هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی طبخ و بین زلزله‌زدگان این مناطق توزیع می‌شود.
لازم به یادآوری است: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر، 30 آذرماه کوهبنان در استان کرمان را لرزاند. در این زمین لرزه به یک هزار و 500 واحد مسکونی در شهرستان کوهبنان آسیب جدی وارد شده است

 

ارسال نظرات