همزمان با ایام الله دهه فجر، آئین بزرگداشت روز حفاظت اطلاعات و عملیات غرورآفرین والفجر 8 در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، سالروز عملیات والفجر 8 و یاد و خاطره شهدای این نبرد سرنوشت سال دوران دفاع مقدس را گرامیداشت و به تشریح اهمیت نقش حفاظت اطلاعات در پیروزی این عملیات پرداخت.

سردار علی محمد اکبری، اظهار کرد: در عملیات غرور آفرین والفجر 8 سال 1364 ،که یکی از عملیات های موفق دوران دفاع مقدس بود، به لحاظ رعایت تمامی مسائل حفاظتی از جمله کنترل عبور و مرور و ترددها به منطقه، حفاظت مکاتبات و اسناد و مدارک، پوشش نقل و انتقال نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، رعایت حیطه بندی و طبقه بندی اطلاعات و ...، توانستیم به پیروزی کامل برسیم که دارای اهمیت بسیار زیادی از دیدگاه کارشناسان نظامی دنیا بود.

وی، افزود: هرچند سالروز عملیات والفجر 8 بعنوان روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شده؛ اما در نیروهای مسلح هر روز باید روز حفاظت اطلاعات باشد؛ تا نقشه های نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و نظام با شکست مواجه گردد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه استان، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان چهارمحال و بختیاری در عملیات پیروزمندانه والفجر 8 را بیان کرد.

سردار اکبری، برگزاری چنین مراسم هایی را برای تبیین مسایل حفاظتی ضروری دانست و با اشاره به اهمیت مأموریت سپاه بعنوان پاسدار انقلاب اسلامی ودستاوردهای ارزشمند آن، گفت: موفقیت های امروز کشور مرهون خون هزاران شهید و ایثارگر و رشادت های شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم آل الله و شهدای مدافع انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری بویژه خانواده های سپاه و بسیج خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22بهمن، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشیده و با آرمان های والای انقلاب و اندیشه رفیع ولایت، تجدید عهد و پیمان کنند.

شایان ذکر است: تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی با حضور رزم نوازان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پخش کلیپ، اجرای سرود گروه دانش آموزی و تجلیل از  یادگاران عملیات والفجر 8 در سال 1364 و همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفاظت اطلاعات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات