خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

ایجاد شغل در کشور بزرگترین مجاهدت است/ بیشترین مراجعه به نمایندگان مجلس در زمینه اشتغال جوانان است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که یک شغل را در کشور ایجاد کند، بزرگترین مجاهدت را کرده و ایجاد شغل جدید مهمترین خواسته مردم از مسؤولان است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 در شهرک صنعتی محمود آباد با اشاره به امنیت ایران اظهار کرد: اگر امنیتی در کشورمان وجود دارد، به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

وی ادامه داد: آن چیزی که اکنون در دعواهای جناح‌های سیاسی به فراموش رسیده، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، دشمنان به دنبال بزرگنمایی عقب‌ماندگی‌ها هستند، این در حالی است که پیشرفت‌های زیادی در کشورمان با وجود تمام دشمنی‌ها حاصل شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران طاغوت با جمعیت 32 میلیون، 6 میلیون بشکه نفت از ایران صادر شد، اما عمران و آبادانی در کشور وجود نداشت، پیشرفت‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت ارتش ایران در رژیم طاغوت اظهار کرد: در آن دوره نیروهای ارتش بدون اجازه مستشاران آمریکایی حق باز و بسته کردن تجهیزات نظامی را نداشتند، اما اکنون پیشرفته ترین سلاح‌ها در ایران ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود تمام پیشرفت‌ها در کشورمان، هنوز مشکلاتی را داریم، در حالی که هر جایی که خودمان را باور کردیم، توانستیم پیشرفت کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اوایل امسال مشکلات عمده کشور در مجلس شورای اسلامی، جمع بندی شد، نیلی مشاور رئیس جمهور هم در جلسه ای مشکلات دولت را گفت، نیاز به همت داریم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

امیرآبادی محیط زیست و هوای ناسالم را جزو چالش‌های کشور دانست و تصریح کرد: امروز تعدادی از کلان‌شهرهای کشور به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند، ساخت کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 در راستای کاهش آلودگی هوا است، باید استفاده از فناوری برای کاهش آلودگی هوا را فرهنگ سازی کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید به دنبال خرید کالاهای ایرانی باشند هر چند که شاید اشکالاتی در این کالاها باشد؛ شاهد هستیم برخی از تولیدکنندگان استان قم مجبور هستند برای فروش کالاهای خود از برندهای خارجی استفاده کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشترین مراجعه به نمایندگان مجلس در زمینه اشتغال جوانان است، هر کسی که یک شغل را در کشور ایجاد کند، بزرگترین مجاهدت را کرده و امروز ایجاد شغل جدید بزرگترین خواسته مردم از مسؤولان است. باید به مسؤولان جرات بدهیم که بتوانند اشتغال را ایجاد کنند.

امیرآبادی با اشاره به تغییر نوع اشتغال در کشور اظهار کرد: جوانان امروزه می‌دانند که دوره پشت میزنشینی تمام شده است، آن‌ها باید آماده اشتغال در کارهای فنی باشند.

وی ادامه داد: از مدیران ایران خودرو می‌خواهم که بیشتر در شهرک های صنعتی استان قم سرمایه گذاری کنند، این شهرک‌ها به تهران نزدیک هستند و برای اتصال خطوط ریلی به شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در حال پیگیری هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت آمار بیکاری در استان قم بهتر از برخی از استان‌های کشور است، اما باز هم این وضعیت برای ما مطلوب نیست و باید برای کاهش آمار بیکاری در استان قم تلاش کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار