خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر، جمعی از مسئولان، خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان قم با حضور در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم ، با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

 تجدید بیعت اصحاب رسانه قم با آرمان های امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  همزمان با دهه فجر، تعدادی ازمسئولان، خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان قم با حضور در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم که با حضور حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام(ره)برگزار شد، با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

بر اساس این گزارش: سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این مراسم گفت: رسانه های قم دارای وظیفه و جایگاه ویژه ای در مجموع کل رسانه های کشور می باشند.

وی با اشاره به حضور مستمر و هفتگی مقام های کشوری در قم ادامه داد: پنجشنبه ای وجود ندارد که یک مقام کشوری در قم حضور نداشته باشد و دیدارهای متعدد با مراجع تقلید موجب شده تا اخبار قم، اخباری فرااستانی و فراملی باشد که این نشان از جایگاه ویژه رسانه ای استان است.

حسینی کاشانی  با بیان این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر اهمیت رسانه های قم تاکید دارند، از هشت هزار و 246 مجوز صادر شده برای رسانه های کشور، 249 مجوز متعلق به رسانه های قم است. مجوز 6 روزنامه، 6 هفته نامه، هفت دو هفته نامه، 23ماهنامه، 11 دوماهنامه، 63 فصلنامه، 80 دوفصلنامه و یک سالنامه در قم صادر شده است.

وی بیان داشت : دفتر مرکزی سه خبرگزاری اهل بیت(ع)، رسا و حوزه در قم واقع است، از 42 خبرگزاری کشور، بیش از 15 خبرگزاری در قم دارای نمایندگی است.

مدیر کل ارشاد قم افزود:  ضمن اینکه 40 پایگاه خبری دارای مجوز نیز در این استان فعالتی می کنند. 87 رسانه در قم به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، روسی، استانبولی، اردو، اسپانیایی و آلمانی به تولید محتوا مشغول هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها