امام جمعه میامی:

انقلاب وارد دوران بلوغ تاریخی شده است/ ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب

امام جمعه میامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به بلوغ رسیده است، گفت: باید قدردان برکات انقلاب اسلامی باشیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در مراسم افتتاح طرح‌های هم‌زمان شهرستان میامی به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار سمنان، ضمن بیان اینکه که امروز انقلاب ما وارد بلوغی تاریخی شده است، تأکید کرد: شهدا، ولایت‌فقیه، آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور همیشگی مردم درصحنه باعث شده امروز انقلاب پس از چهار دهه باصلابت‌تر از همیشه در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد.

وی بر لزوم حذف موانع از بین مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: مسئولان باید خود را شریک درد و رنج مردم بدانند.

امام‌جمعه میامی با اشاره به وظایف مسئولان بالادست استان سمنان مبنی بر نظارت مستمر به زیرمجموعه‌ها و برداشتن موانع موجود بین مردم و مسئولان، گفت: همه مسئولان باید در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنند و چنان‌که امیرالمؤمنان (ع) می‌فرماید در رنج‌ها و غم‌ها و مشکلات مردم شریک باشند و اگر چنین فرهنگی در بین مدیران ما حاکم باشد، دسترسی به اهداف ممکن خواهد بود.

صفایی پور همچنین در اشاره به وظایف کنونی مدیران نظام ابراز داشت: تعامل، وحدت و هماهنگی، ارتقاء رضایتمندی مردم، عمل به تعهدات دولت، توجه به دغدغه‌های دینی، ارتباط با نخبگان و روحانیت شهر، بالا بردن سطح ظرفیت‌های تولید و اشتغال، تعیین اهداف و سیاست‌گذاری و ارتقاء امنیت عمومی استان و شهرستان در موقعیت فعلی از مهم‌ترین تکالیف مدیران محسوب می‌شود.

امام‌جمعه میامی در ادامه ضمن بیان اینکه که امروز انقلاب ما وارد بلوغی تاریخی شده است، تأکید کرد: شهدا، ولایت‌فقیه، آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور همیشگی مردم درصحنه باعث شده امروز انقلاب پس از چهار دهه باصلابت‌تر از همیشه در عرصه‌های مختلف حضورداشته باشد.

صفایی پور با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای برگزاری هر چه‌بهتر مراسم دهه فجر، گفت: مردم باوجود همه مشکلات با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند و این نشان‌دهنده عمق اعتقاد این ملت است.

وی در پایان با یادآوری حوادث و اعتراضات اخیر افزود: مردم در این اتفاقات دریافتند که برای دفاع از انقلاب و نظام خود باید وارد صحنه شوند و امید است مسئولان نیز از خواب غفلت بیدار شده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار