خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

مردم را باور و از آنان بخواهیم یاریگر باشند/ ما به دنبال منطقه ویژه اقتصادی هستیم/ با تصویب مرزهوایی شاهد توسعه متوازن در استان باشیم

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: اگر می خواهیم در کشور و استان و شهرستان توسعه و پیشرفت داشته باشیم، باید مردم را باور و از آنان بخواهیم که یاریگر باشند.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سیدحسن حسینی شاهرودی؛ نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در دانشگاه صنعتی این شهر در سخنانی با بیان اینکه حضور امام بزرگوار ما و همچنین حضور مردم در صحنه؛ منجر به برکت و رحمت برای کشور ما شد اظهار کرد:مردم در پیشرفت و ادامه مسیر دانشگاه شاهرود نقش اساسی و موثر را ایفا نمودند و پشتوانه دانشگاه شاهرود؛ خود مردم این شهرستان هستند.
وی افزود: اگر می خواهیم در کشور؛ استان و شهرستان توسعه و پیشرفت داشته باشیم باید مردم را باور داشته و از آنان بخواهیم که یاریگر باشند.
حسینی ادامه داد:ما استان و کشور مستعدی داریم که از کویر گرفته تا جنگل ؛ سرشار از ظرفیت های مختلف است.
وی اضافه کرد: ما بدنبال منطقه ویژه اقتصادی هستیم و بحمدلله ظرف ۴۸ ساعت پروپوزال اولیه آن نوشته شد و کمتر از یک هفته به مسئولان عالی مجلس شورای اسلامی تحویل شد.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت:ما می توانیم توسعه متوازن را در سراسر استان شکل دهیم و انشالله با تصویب مرز هوایی و حمایت بسیار خوب استاندار محترم سمنان به توسعه متوازن در استان و شهرستان نزدیک تر شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها