فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دشمنان مخالف عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هر روز یک دسیسه و دشمنی جدیدی را علیه کشور ما انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۴۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم جشن انقلاب در واحد مقاومت بسیج شهید حاج کاظمی 2 ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دوران ذلت بار طاغوت گفت: در آن زمان مردم انقلابی ما توسط شکنجه‌گران ساواک که آموزش دیده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند مورد آزار قرار می‌گرفتند و مردم ما همه این سختی‌ها و مشقات را به جان خریدند تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد.

وی با بیان اینکه دهه فجر مظهر شکوه، وفاداری و فداکاری این ملت است، افزود: مردم ما قبل از انقلاب اسلامی از جانب استکبار جهانی تحقیر می‌شدند و استکبار حکومت دست نشانده خود را در کشور سرکار آورده بود تا به منافع خود برسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به ظلم طاغوت گفت: اقداماتی که نیروها و مستشاران آمریکایی در این کشور انجام می‌دادند از جمله حق توحشی که می‌گرفتند و ظلم‌هایی که می‌کردند منابع ملی ما را به تاراج و غارت می‌بردند.

پاسدار رضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی در کشور ما بود و در اصل ارزش‌ها در این کشور حاکم شد.

وی ادامه داد: شاید ما 100 درصد به آن اهدافی که انقلاب دارد، نرسیدیم که هدف اصلی انقلاب ما ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور است اما ارزش‌های اسلامی و معنوی در کشور ما حاکم شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما در دنیا عزت پیدا کردند و امروز بر این عزت و آبرویی که کشور ما در دنیا دارد بسیاری غبطه می خورند.

پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه دشمنان مخالف این عزت و سربلندی هستند و هر روز یک دسیسه و دشمنی جدیدی را علیه کشور ما انجام می دهند، گفت: چه در دوران انقلاب و چه بعد از انقلاب همچنان ملت ما موفق هستند و این موفقیت ادامه دارد و همه این موفقیت‌ها مرهون هوشیاری و صبر انقلابی و حضور دائمی مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی افزود: در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در صحنه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و هرجا که مردم در صحنه بودند دشمن با شکست مواجه شده است و پوزه استکبار به خاک مالیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: این کشور متعلق به ملت است و مردم نیز با همه وجود از استقلال و عزت کشور خود دفاع می کنند و ما در همین ناآرامی های اخیر نیز حضور مردم را شاهد بودیم که دشمنان را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات