مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات:

تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تمسک به قرآن است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تمسک به دستورات قرآن کریم و اطاعت از فرامین ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس عبداللهی در نشست بصیرتی-سیاسی گفتمان انقلاب و در جمع بسیجیان و مسئولین ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت: علت و ریشه مشکلات سیاسی در بین جوامع اسلامی این است که آنچنان که شایسته است به قرآن مراجعه نمی‌شود در حالی که قرآن، معجزه جاوید و کتابی است که به همه شئون فردی و اجتماعی زندگی بشر تصریح کرده و اگر سیاسیون ما فقط سوره آل عمران را بادقت ملاحضه کنند مشاهده خواهند کرد که خداوند ضمن معرفی دشمنان مسلمین، به راهکار مقابله با آن‌ها اشاره و علل ضعف مسلمین را بیان فرمود: ه که از جمله مسئله نفاق، دنیا خواهی، عدم ولایت مداری، ترس بی مورد و... می‌باشد.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تمسک به دستورات قرآن کریم و فرامین ولایت فقیه می‌باشد و اینکه اطاعت با شعار محقق نمی‌شود بلکه عمل مستمر و مداوم می‌طلبد.

 عبداللهی در پایان به مسئله جدایی دین از سیاست اشاره نمود و عنوان کرد: عده‌ای در کشور به دنبال این هستند که شعار جدایی دین از سیاست را عملی کنند و به آن جامه عمل بپوشانند و با این رویه مشکلات کشور را حل و فصل کنند در حالی که غافل از حکومت و سیاست علوی هستند که دیانت و سیاست حکومت آن امام همام توأمان با هم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها