خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس صبح امروز در یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر که در حسینیه 14 معصوم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مکتب شهادت از مکتب جهاد بالاتر است و در مکتب شهادت میزان دشمنی‎ها و تعداد دشمن ملاک قرار نمی‎گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسيج گلستان ، حجت الاسلام ترابی صبح امروز در یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر که در حسینیه 14 معصوم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مکتب شهادت از مکتب جهاد بالاتر است و در مکتب شهادت میزان دشمنی‎ها و تعداد دشمن ملاک قرار نمی‎گیرد.

وی افزود: در مکتب شهادت یک رزمنده به این مهم اعتقاد دارد که باید ایثار کنیم و خونش ریخته شود تا در رگ‎های جامعه خون تازه دمیده و اسلام حیاتش داوم پیدا کند.

امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که جبهه مقاومت و مسلمانان به کرانه باختری و فلسطین توجه کنند و بر این اساس مدافعان حرم در سوریه و عراق حضور مستشاری داشته باشیم.

ترابی با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبرد بزرگی را در جامعه دنبال می‎کند گفت: بر اساس این راهبرد بزرگ جامعه اسلامی برای فتح اسرائیل و حذف این این غده سرطانی آماده می‎شود.

وی یادآور شد: بر این اساس باید مدافع حرم داشته باشیم و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در گروی ایثار و شهادت است و حیات اسلام با این مهم زنده می‎ماند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: جوانان زیادی در شهرستان گنبدکاووس به من مراجعه و گریه می‎کردند که ما را به سوریه برای دفاع از حرم آل البیت(ع) اعزام کنید و این مهم بیانگر آن است که مشتاقان به اهل بیت(ع) و ادامه دهنده‎های راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و نهضت کربلا زیادی در کشور داریم.

ترابی با بیان اینکه شهید حججی‎های عزت برای آینده کشور ما هستند، افزود: شهدایی مانند شهید حججی‎ها خمیر مایه‎ای هستند که ما را در مصاف نابرابر دشمنان به پیروزی می‎رسانند.

وی گفت: در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلاب بر اساس تحول روحی که در جامعه امام(ره) ایجاد کرد به پیروزی رسید.

امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کردند که این تحول روحی هدیه غیبی خداوند بوده که به مردم ایران عطا شده است و ما باید آن را قدر بدانیم.

ترابی با بیان اینکه امدادهای غیبی و کرامت شهدا برای ما آشکار است و در دسترس ما قرار گرفته است و در مسیر ادامه راه شهدا باید تلاش کنیم سخنان خود را به پایان رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها