فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد:

وظیفه ما در حال حاضر تقویت باور‌های اسلامی، انقلابی و جهادی مردم است

فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ روانی احساسات پاک و مؤمنانه مردم را نشانه گرفته است، تاکید کرد: وظیفه ما در حال حاضر تقویت باور‌های اسلامی، انقلابی و جهادی مردم است.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۷۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار ترشیزی در مراسم تجلیل از هادیان سیاسی سپاه ناحیه مقداد مشهد که به همت مجموعه سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد، ضمن تبریک جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی از زحمات بی دریغ هادیان سیاسی در بصیرت افزایی و روشنگری مردم و بسیجیان تقدیر کرد.

وی گفت: شبکه گسترده هادیان سیاسی در بدنه سپاه و بسیج بسیار مؤثر هستند و پس از قضایای فتنه سال ۱۳۷۸ به صورت منسجم‌تر و کارآمد‌تر ورود پیدا کرده اند.

ترشیزی در ادامه افزود: با وجود اینکه انقلاب‌های مخملی در چند کشور نتیجه داد، اما با همت جوانان ولایتی و نقش شما هادیان سیاسی در عرصه‌های مختلف در جمع جوانان، دانشجویان و بسیجیان روشنگری بوجود آمد و شما نقش مؤثری ایفا کردید.
 
وی در پایان تاکید کرد: وظیفه ما در حال حاضر تقویت باور‌های اسلامی، انقلابی و جهادی مردم است چرا که دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ روانی احساسات پاک و مؤمنانه مردم را نشانه گرفته است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار