مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد

نصب ۶۰۰ کانکس در مناظق زلزله زده کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از نصب ۶۰۰ کانکس در مناظق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد روحانی امروز در «جشن خدمتگذاری و سازندگی» در مشهد اظهار داشت: بهسازی و ساخت خانه افراد نیازمند و مساجد، طرح‌های راهسازی و انتقال آب بخشی از این طرح‌ها هستند.

وی ادامه داد: نصب ۶۰۰ کانکس در مناظق زلزله زده کرمانشاه، رنگ آمیزی و بهسازی ۱۹۴ مدرسه توسط دانش آموزان، تامین ۵۰ دستگاه آپارتمان برای خانواده‌های دارای سه فرزند یتیم و احیای ۵۵ قنات در خراسان رضوی از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده توسط بسیج سازندگی است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی به همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونت امداد آستان قدس رضوی در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: در راستای اشتغالزایی ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی کمیته محرومیت زدایی معاونت امداد آستان قدس در اختیار کارآفرینان همکار با بسیج قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این نشست از راه اندازی پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزایی توسط این نهاد طی امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها تاکنون هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات غالبا ۱۵۰ میلیون ریالی به مددجویان پرداخت و موجب شکوفایی استعداد‌های جوانان کم بضاعت شده است.

محسن مسعودیان راد همچنین به فقر شهری و روستایی در جامعه اشاره و بیان کرد: مبارزه با فقر راهکار‌های خاص و چند وجهی و همکاری دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز در این مراسم گفت: محرومیت زدایی و عدالت گستری از اهداف انقلاب اسلامی است و دانشگاه آزاد امروز با دغدغه فرهنگی و ارزش‌های دینی امیدوار است بتواند برای رسیدن به این هدف گرهگشایی کند.

مهدی ملک نژاد افزود: دانشگاه کارخانه تولید علم است و وظیفه‌ای برای اشتغالزایی ندارد، اما در راستای رسالت این نهاد به دنبال ساخت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین هستیم.

همچنین در این مراسم به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد اسلامی، از خادمان شاخص در جریان کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و کارآفرینان برتر در حوزه‌های مطرح شده در جشن خدمتگزاری و سازندگی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار