فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امروز جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس و بلکه بهتر هستند گفت: رزمندگان مدافع حرم، از رویش های انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد به همراه جمع دیگری از مسئولین با یکی از جانبازان مدافع حرم دیدار کردند.
سردار فتح الله جمیری در این دیدار ضمن تجلیل از حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) گفت: امروز جوانان ما به شناخت و آشنایی با تجربیات رزمندگان و مدافعان حرم نیاز دارند.
وی با بیان اینکه خطر همیشه در کمین ماست اظهار داشت: استکبار جهانی هیچ وقت دست از سر ما بر نخواهد داشت و فقط وقتی دست از سر ما بر می دارد که بداند ما در موضوع بازدارندگی دارای توانایی هستیم و جوانان ما با تجربه هستند آنگاه عقب نشینی خواهد کرد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس و بلکه بهتر هستند و ما باید قدر آنها را بدانیم. جوانانی که امروز در سوریه مبارزه می کنند کارشان خیلی سخت تر از کسانی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.
وی از رزمندگان مدافع حرم به عنوان رویش های انقلاب یاد کرد و افزود: دوران دفاع مقدس فضایی کاملا متفاوت از نبرد در سوریه داشت و رزمندگان ما هم دل و همزبان برای دفاع از کشور خود می جنگیدند اما رزمندگان مدافع حرم با ترکیب جمعیتی مختلف از کشورهای اسلامی و عدم آشنایی با شرایط جغرافیایی منطقه روبرو هستند. مدافعان حرم با وجود این همه ابهاماتی که وجود دارد با شجاعت در حال مبارزه هستند.
سردار جمیری ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های رزمندگان مدافع حرم آرزو کرد که این جانباز مدافع حرم هرچه زودتر به بهبودی و سلامتی کامل برسد.
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر نیز در این دیدار با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید به بیان جایگاه رزمندگان و شهداء پرداخت و گفت: رزمندگان در میدان نبرد به خداوند متعال نزدیک می شوند.
حجت الاسلام گندمی اظهار داشت: ما به خانواده های مدافعان حرم افتخار می کنیم و دیدار با آنها موجب می شود تا همه ما نیرو بگیریم و در ادامه راه ترویج معارف اسلام با انرژی بیشتری حرکت کنیم.
ارسال نظرات