خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر:

2 مدرسه شش کلاسه در روستاهای ماکو کلنگ زنی شد

رئیس آموزش و پرورش ماکو از کلنگ زنی دو مدرسه ۶ کلاسه در روستاهای ماکو خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

اکبر باباپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: در چهارمین روز از سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کلنگ ۲ مدرسه ۶ کلاسه در روستای محمد کندی و باغچه جوق شهرستان ماکو به زمین زده شد.

رئیس آموزش و پرورش ماکو افزود: مدرسه شش کلاسه در روستای محمد کندی در مساحت ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و ستاد نوسازی استان ساخته خواهد شد.

بابا پور با تاکید بر اینکه این مدرسه در دو طبقه مجهز به نمازخانه، اتاق مدیران و معلمان و سالن امتحانات خواهد بود تصریح کرد: این مدرسه نسبت به سایر مدارس روستایی مجهز تر به امکانات آموزشی خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین مدرسه شش کلاسه دیگری در روستای باغچه جوق ماکو در مساحت ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و ستاد نوسازی مدارس استان ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ماکو افزود: زمان ساخت هر دو مدرسه به صورت همزمان در فصل کاری جدید آغاز و طی ۶ الی ۱۲ ماهه کاری در سال تحصیلی جدید به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این دو مدرسه زمینه را برای آموزش ۱۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر فراهم خواهد ساخت که با هدف تدریس دروس مدارس ابتدایی و متوسطه اول احداث می شود.

 

ارسال نظرات