خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد ماکو از بهره برداری 160 طرح اشتغالزایی تا پایان سال در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۰۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

محمد محمدنژاد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه درسال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال باید تلاش شود زمینه اشتغال جوانان فراهم شود افزود: ۱۶۰ طرح اشتغالزایی به همت کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه شهرستان ماکو با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح نمونه طرح اشتغالزایی پروژه پرورش قارچ با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال هستیم.

رئیس کمیته امداد ماکو خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال برای نیازمندان، اولویت مهم و اول کمیته امداد امام ماکو در سالجاری است که با بهره برداری از این طرح برای ۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد شده  که این طرح در روستای جگن ماکو افتتاح شد.

رییس کمیته امداد ماکو، افزود: در10 ماهه سالجاری با پرداخت 30میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ۲۵۰ نفر اشتغال مولد و پایدار درزمینه های مختلف کشاورزی، صنفی و صنعتی، تولیدی وخدمات ایجاد شده که هدف گذاری کمیته امداد ماکو تا پایان سال،تحقق ارائه  تسهیلات 40 میلیارد ریالی است.

وی همچنین از افتتاح همزمان ۱۵ واحد مسکن محرومین در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ واحد در روستاهای شهرستان ماکو و 2 واحد در شهر ماکو در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر به دست مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای هرکدام از این واحدها در جهت بهره برداری ۳ میلیارد ریال است که این اعتبار به صورت وام بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

محمد نژاد از اعطای وام از سوی بنیاد مسکن به میزان ۲۰ میلیون ریال و اعطای وام بلاعوض از سوی این سازمان به میزان ۲۰ میلیون ریال به متقاضیان خبر داد.

ارسال نظرات