مسئول بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش سلماس گفت: بمناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر فرهنگیان سلماس در اقدامی نیکوکارانه 40سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

محمد برادر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: فرهنگیان سلماس به همت اداره آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این شهرستان در اقدامی نیکوکارانه بمناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر ۴۰سبد غذایی حمایتی بین نیازمندان سلماسی تهیه و توزیع کردند.

برادر سلیمی با اشاره به اقلام موجود در این سبد های غذایی اظهار کرد: روغن، برنج، لپه، چای، تن ماهی، ماکارونی، پنیر، لوبیا، نخود، رب ، قند و پودر لباسشویی اقلام موجود در این سبدها است

مسئول بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: هر کدام از این سبدهای کالا ارزشی معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و درکل ۶۰میلیون ریال دارند که با هدف محرومیت زدایی در خانواده های آسیب پذیر بین محرومان توزیع گردید .

برادرسلیمی افزود: خیرین و نیکوکاران عزیز فرهنگی درصورت علاقه مند بودن به مشارکت در برنامه های نیکوکاری این مجموعه، می توانند با مراجعه به دفتر مدیریت و بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش سلماس کمک های خود را جهت حمایت از محرومین و نیازمندان این شهرستان ارائه دهند.

 

ارسال نظرات