دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه فجر افزود: ستاد از یک ماه پیش از دهه فجر فعال شده است و در ذیل آن ۲۱ کمیته تشکیل شده است.

خاضع با بیان اینکه در یک ماه مانده به دهه فجر برنامه‌های متنوعی توسط ۲۱ کمیته پیش بینی شده بود، ابراز داشت: هر کمیته در حوزه‌ای تخصصی هدفگذاری‌هایی را عملیاتی کرده است.

خاضع تصریح کرد: این کمیته‌ها حوزه‌های مختلفی را پوشش داده اند و با توجه به لزوم آشنایی و تبیین خدمات و دست آورد‌های نظام و انقلاب برای نسل جوان، باید هدفگذاری‌های اصولی در این حوزه انجام می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزاری نمایشگاه عشایری، جشنواره فیلم فجر، زنگ انقلاب، همایش خودباوری انقلاب، برگزاری مسابقات دهه فجر، جشنواره کارگری، محافل انس با قران، تجلیل از بانوان موفق، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برگزاری شب شعر، برگزاری مسابقات صنایع دستی، برگزاری نشست‌های سیاسی و کرسی‌های دانشجویی، تحقق بازی‌های بومی محلی، برگزاری یادواره‌های شهدا و جشن عمومی انقلاب را از هدفگذاری‌های این حوزه دانست.

خاضع ابراز داشت: همچنین در شامگاه ۲۲ بهمن ماه برنامه نورافشانی اجرایی خواهد شد و پس از آن راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن است.

خاضع با بیان اینکه مردم ما مردمی، آگاه، پرشور و بصیر هستند، بر حضور فراگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه انقلاب ما مظلوم واقع شده است، گفت: گاهی آسیب‌هایی در حوزه تبیین خدمات وجود دارد و ما خدمات را به پای حزب و گروه می‌نویسم و مشکلات را به حساب نظام می‌گذاریم.

خاضع تخریب دولت‌ها را یک آسیب دانست و بر تزریق و افزایش امید به جامعه و وحدت همه جانبه برای توسعه کشور تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار