مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وحدت همه جانبه برای دستیابی به رشد و توسعه ضروری است.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه فجر افزود: اگر دولت در دستیابی به اهداف توسعه‌ای موفق شود، موفقیت نظام محسوب می‌شود و امروزه ما برای دستیابی به رشد و پیشرفت نیاز به وحدت داریم.

میرمحمدی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی مولود یک دولت نیست و در برهه‌های مختلف زمانی شکل گرفته است و همکاری و تلاش همه جانبه با تکیه بر وحدت برای رفع مشکلات ضروری است.

وی با بیان اینکه تبیین ابعاد انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری است، ابراز داشت: آگاهی نسل جوان نسبت به ابعاد مختلف انقلاب به شناخت بهتر از این امر مهم کمک می‌کند.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت دهه فجر و برنامه‌های اجرایی در این ایام، اظهار کرد: تحقق برنامه‌های مناسب در گرو داشتن یک اتاق فکر قوی و توانمند است که با تکیه بر خلاقیت تبیین بهتر ابعاد انقلاب را رقم بزند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اجرای برنامه‌های متنوع و جدید برای ایام الله دهه فجر و پرهیز از برنامه‌های تکراری را ضروری دانست.
ارسال نظرات